شهردار منطقه چهار خبر داد
شهردار منطقه چهار خبر داد

?به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار : سروی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: با عزمی راسخ و جهادی پروژه های شهرداری منطقه چهار را در راستای تامین رفاه و آسایش همشهریان گرامی یکی یکی به بهره برداری خواهیم رساند. ?وی با اشاره به مراحل اتمام دو پروژه پارک محله تل بادی واقع […]

?به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار : سروی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: با عزمی راسخ و جهادی پروژه های شهرداری منطقه چهار را در راستای تامین رفاه و آسایش همشهریان گرامی یکی یکی به بهره برداری خواهیم رساند.
?وی با اشاره به مراحل اتمام دو پروژه پارک محله تل بادی واقع در بلوار استقلال(محله تل بادی) و پروژه پارک هفتاد هزار متری کشن ، گفت : با توجه به اینکه اغلب پروژه های شهرداری منطقه چهار از اهمیت ویژه در توسعه زیر ساخت های عمرانی خدماتی ، گردشگری و فرهنگی و… برخوردار هستند تمام تلاشمان تسریع در روند اتمام پروژه های عمرانی در منطقه می باشد.
وی افزود: هدف از احداث پارک هفت هکتاری ایجاد فضایی برای گذران اوقات فراغت، ارتباط با طبیعت، ارتقا سلامت و نشاط شهروندان ، گسترش و نگهداری از فضای سبز توجه ویژه به مسائل زیست محیطی و کاهش آسیب های اجتماعی می باشد.
?سروی با اشاره به اتمام مراحل ساخت پارک محله تل بادی گفت: این پارک در راستای افزایش تعاملات اجتماعی، سرزندگی، زیبا سازی محیطی، ارتقا نشاط و شادابی ساکنین محله اجرا و تقدیم شهروندان میگردد.
?شهردار منطقه چهار ادامه داد: عملیات عمرانی فضای باز شهری باغ جنت به متراژ ۵ هزار متر مربع و عملیات موزاییک فرش بلوار باهنر شمالی از دیگر پروژه های عمرانی منطقه میباشد که به تازگی عملیات عمرانی آن به پایان رسیده است.

?سروی افزود از دیگر پروژه های در دست اجرا منطقه میتوان به ساماندهی حاشیه بلوار رحمت حد فاصل بلوار سفیر به طرف خیابان صفایی شمالی،باغ ایرانی ،بهسازی پارک جانبازان،عملیات عمرانی فضای شهری زیر پل کشن، زیر سازی ، جدول و کانیوا گذاری در سطح منطقه ، آسفالت معابر ،همچنین مرمت و بهسازی پارک ها و پیاده روهای سطح منطقه اشاره کرد .

?این مقام مسئول در پایان گفت : به حول و قوه الهی و تلاش شبانه روزی نیروهای خدوم منطقه در خدمات رسانی بهینه و تامین آرامش و رفاه شهروندان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.