کلید ۸۷۷ واحد مسکونی در دستان مددجویان فارس
کلید ۸۷۷ واحد مسکونی در دستان مددجویان فارس

در ۱۰ ماهه امسال ۸۷۷ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد فارس، خانه دار شدند. محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس از خانه دار شدن ۸۷۷ مددجوی تحت حمایت این نهاد در استان خبر داد و گفت: تامین مسکن، یکی از مشکلات و دغدغه های اساسی خانواده ها است و در همین راستا کمیته امداد فارس […]

در ۱۰ ماهه امسال ۸۷۷ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد فارس، خانه دار شدند.


محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس از خانه دار شدن ۸۷۷ مددجوی تحت حمایت این نهاد در استان خبر داد و گفت: تامین مسکن، یکی از مشکلات و دغدغه های اساسی خانواده ها است و در همین راستا کمیته امداد فارس می کوشد تا خانوارهای تحت حمایت را در رفع این نیاز یاری کند.
بذرافشان با اعلام اینکه در ۱۰ ماهه امسال ۲۹۸۵ خدمت عمرانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس ارایه شده است، افزود: این خدمات شامل احداث و خرید ۷۵۰ واحد مسکن شهری و روستایی، ۲۱۰۰ مورد تعمیرات، ۸ مورد طرح مهاجرت شهر به روستا و ۱۲۷ مورد نیز تکمیل مسکن نیمه تمام شهری و روستایی بوده است.
او با بیان اینکه در مدت مذکور ۳۸۸ میلیارد و ۶۰۹ میلیون ریال در خصوص خدمات عمرانی مددجویان هزینه شده است، اضافه کرد: از این میزان ۱۰۸ میلیارد و ۳۹۳ میلیون ریال از محل کمک های مردمی و خیران و مابقی از محل اعتبارات دولتی، امدادی و تسهیلات صندوق امداد ولایت تامین شده است.
انتهای پیام