بهره برداری از پروژه های جدید سلامت بیمارستان نمازی به ارزش ۳۰ میلیارد تومان
بهره برداری از پروژه های جدید سلامت بیمارستان نمازی به ارزش ۳۰ میلیارد تومان

به مناسبت گرامیداشت دهه پُرفروغ فجر و چهل و یکمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، چند پروژه عمرانی و درمانی در بیمارستان نمازی به ارزش ۳۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رییس دانشگاه در آیین گشایش این پروژه ها […]

به مناسبت گرامیداشت دهه پُرفروغ فجر و چهل و یکمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، چند پروژه عمرانی و درمانی در بیمارستان نمازی به ارزش ۳۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رییس دانشگاه در آیین گشایش این پروژه ها گفت: بهره برداری از بخش های «MRI» با زیربنای ۱۷۰ مترمربع، «سی تی سیمولاتور» با زیربنای ۱۰۰ مترمربع، بخش اتاق عمل با زیربنای ۶۰۰ مترمربع شامل پنج اتاق عمل جراحی اطفال مدرن، سالن غذاخوری، راهروی انتظار بازسازی شده رادیوتراپی و رونمایی از راهرو مشاهیر و مفاخر بیمارستان نمازی، از جمله پروژه های افتتاح شده امروز بود.

دکتر «مهرزاد لطفی» در این آیین با تاکید بر اینکه مجموعه سلامت فارس با تمام توان برای خدمات رسانی به مردم، تلاش می کند، افزود: در راستای گسترش عرصه های ارائه خدمات سلامت به مردم، بیش از ۴۸ پروژه عمرانی حوزه بهداشت و درمان در شیراز و شهرستان های استان فارس با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان در دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد.

دکتر «مهرداد شریفی» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز از پیگیری برای خرید چیلر سرمایشی بیمارستان نمازی با اعتبار پانزده میلیارد تومان خبر داد.
دکتر«محمدصادق مسعودی» رییس بیمارستان نمازی نیز بهره برداری از بخش اتاق عمل اطفال را یکی از پروژه های مهمی برشمرد که امروز به بهره برداری رسید و گفت: این پروژه یکی از مجهزترین اتاق عمل های شیراز است که از لحاظ فنی، تمامی استانداردهای موردنیاز در آن رعایت شده است.

«بیژن فاضل جهرمی» مدیر بیمارستان نمازی نیز گفت: راهرو انتظار رادیوتراپی، به همت خانواده مرحوم « غلام عباس محسن پور» نیک اندیش عرصه سلامت با اعتباری به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان بازسازی شده است.
جمعی از مدیران و مسوولان ارشد دانشگاه و روسا و مدیران مراکز آموزشی و درمانی دانشگاه نیز، در این آیین حضور داشتند.

پایان خبر