تقدیر رییس دانشگاه از متخصص پزشک خانواده موفق فارس
تقدیر رییس دانشگاه از متخصص پزشک خانواده موفق فارس

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از دکتر «ندا پورعلی محمدی» متخصص پزشکی خانواده، به پاس موفقیت در کسب رتبه نخست بورد تخصصی پزشک خانواده کشور در سال ۱۳۹۸، تقدیر کرد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رییس دانشگاه در جمع اعضای هیات رییسه با تقدیر از تلاش بی وقفه و ارزنده این پزشک […]

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از دکتر «ندا پورعلی محمدی» متخصص پزشکی خانواده، به پاس موفقیت در کسب رتبه نخست بورد تخصصی پزشک خانواده کشور در سال ۱۳۹۸، تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رییس دانشگاه در جمع اعضای هیات رییسه با تقدیر از تلاش بی وقفه و ارزنده این پزشک خانواده، موفقیت او را در کسب رتبه نخست بورد رشته تخصصی پزشکی خانواده کشور تبریک گفت.

دکتر «مهرزاد لطفی» با اشاره به ضرورت گسترش خدمات سلامت تاکید کرد: با همکاری متخصصان پزشکی خانواده، بتوان نسبت به ارتقای جایگاه برنامه پزشک خانواده در کشور و تکمیل نظام ارجاع موفق شد.

او ابراز امیدواری کرد تا با تداوم تلاش مجموعه دانشگاه در تحصیل علم، شاهد ارتقای وضعیت علمی و تعالی سطح سلامت کشور باشیم.

دکتر «ندا پورعلی محمدی» از پزشکان خانواده دانشگاه علوم پزشکی شیراز شاغل در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیضا است که دوره تخصصی پزشکی خانواده را در دانشگاه علوم پزشکی شیراز گذرانده و با پایان این دوره، موفق به کسب رتبه نخست در آزمون بورد رشته تخصصی پزشک خانواده کشور در سال ۱۳۹۸ شده است.

او گذراندن دوره تخصصی پزشکی برای دانش آموختگان پزشکی را بسیار تاثیرگذار دانست و از استادان رشته تخصصی پزشک خانواده دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برای حمایت و ارتقای سطح علمی خود، تقدیر کرد