پاسداری از حریم استقلال، آزادی و جمهوریت نظام ضرورتی انکارناپذیر است
پاسداری از حریم استقلال، آزادی و جمهوریت نظام ضرورتی انکارناپذیر است

شورای اسلامی شهر شیراز با صدور پیامی به مناسبت دهه فجر ۱۳۹۹، بر پاسداری از سه اصل استقلال، آزادی و جمهوریت نظام اسلامی و پرداختن به مبانی فکری و مفاهیم این سه اصل تأکید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر، متن این بیانیه به این شرح است:
بسمه تعالی
والفجر و لیال عشر
بر هیچ کس پوشیده نیست که انقلاب اسلامی، حاصل سال‌ها مجاهدت، مقاومت و مبارزه مردم ایران‌زمین برای دستیابی به سه اصل «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» است.
در آغاز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداختن به مبانی فکری و مفاهیم این سه اصل و پاسداری از حریم استقلال، آزادی و جمهوریت نظام اسلامی یک ضرورت انکارناپذیر است.
اکنون حفظ و استمرار انقلاب اسلامی بیش از هر چیز مستلزم پاسداری و حراست از آرمان‌های بزرگی است که با خون هزاران شهید آبیاری شده است.
مردم بلندهمت ایران در چهل و یک سال گذشته با تحمل انواع سختی‌ها، همواره مدافع حریم انقلاب اسلامی بوده‌‌اند و امروز لازم است از همه ظرفیت مدیریتی کشور برای بهبود شرایط زندگی مردم به کار بسته شود.
رضایت عمومی از اقدامات برنامه‌ریزان و مجریان در گرو مبارزه با فساد سازمان‌یافته، انضباط مالی، جلوگیری از تجمل‌گرایی، شفافیت در اطلاعات و اطلاع‌رسانی و کاهش هرگونه گسست بین مردم و‌ مسؤولان و بازیابی سرمایه اجتماعی است.
دستیابی کشور به قلل رفیع توسعه‌یافتگی به خصوص در منطقه، مطابق چشم‌انداز ابلاغی مقام معظم رهبری و منشور گام دوم جز با تلاش و همت توأمان مردم و‌ مسؤولان و پایداری در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی میسر نخواهد شد.
در هنگامه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به‌عنوان یکی از نمادهای مهم جمهوریت نظام اسلامی، حضور دوباره و گسترده مردم پای صندوق‌های رأی و نیز حضور پر صلابت در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن می‌تواند تضمین‌بخش استمرار انقلاب اسلامی باشد.
اعضای شورای اسلامی شهر شیراز ضمن گرامیداشت یاد امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و شهدای مدافع وطن و حرم، فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به همشهریان عزیز تبریک گفته و آرزو می‌کنند روند توسعه بر مبنای عقلانیت و معنویت در کشور با مشارکت همگان و سلایق مختلف استمرار یابد.
** شورای اسلامی شهر شیراز
پایان خبر/