آمادگی صددرصدی پلیس فارس در مناطق زلزله زده خان زنیان
آمادگی صددرصدی پلیس فارس در مناطق زلزله زده خان زنیان

فرمانده انتظامی استان فارس، در خصوص زلزله بخش ارژن شهرستان شیراز، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای ارائه هرگونه خدمات مطلوب امنیتی، انتظامی، ترافیکی و امدادی در مناطق زلزله‌ زده بخش ارژن شیراز (خان زنیان)پیش‌بینی و عملیاتی شده است. سردار ” رهام بخش حبیبی ” در گفت و گو با خبرنگار پگاه خبر ، تصریح کرد : […]

فرمانده انتظامی استان فارس، در خصوص زلزله بخش ارژن شهرستان شیراز، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای ارائه هرگونه خدمات مطلوب امنیتی، انتظامی، ترافیکی و امدادی در مناطق زلزله‌ زده بخش ارژن شیراز (خان زنیان)پیش‌بینی و عملیاتی شده است.

سردار ” رهام بخش حبیبی ” در گفت و گو با خبرنگار پگاه خبر ، تصریح کرد : علاوه بر تأمین نظم و امنیت در مناطق آسیب‌دیده از زلزله به عنوان یک اولویت جدی با اعزام نیرو، و گسیل امکانات و تجهیزات لازم از رده‌ها و پلیسهای تخصصی و امدادی در کنار زلزله زدگان خواهیم بود.

وی یادآور شد: سبزپوشان ناجا از همان دقایق نخست وقوع زلزله، ضمن تلاش برای تأمین و برقراری نظم و امنیت، اقدامات لازم را برای سرعت بخشی به عملیات خدمات‌دهی، امدادرسانی و رسیدگی به هموطنان آسیب‌دیده آغاز کرده و این روند تا بازگشت شرایط به حالت عادی ادامه دارد.