تلاش شبانه روزی راهداران فارس در پی بارشهای اخیر
تلاش شبانه روزی راهداران فارس در پی بارشهای اخیر

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس ، در پی بارشهای اخیر در سطح استان مهندس روشن معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از اهم اقدامات و فعالیت های راهداران گزارشی ارائه کرد. مهندس عزیزاله روشن گفت : در طول حدود […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس ، در پی بارشهای اخیر در سطح استان مهندس روشن معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از اهم اقدامات و فعالیت های راهداران گزارشی ارائه کرد.

مهندس عزیزاله روشن گفت : در طول حدود ۱۰ روز گذشته با توجه به حجم بارشهای زمستانی ،راههای اصلی،فرعی و روستایی تحت پوشش عملیات راهداری توسط ۹۵۰ نفر از کارکنان این اداره کل قرار گرفته که ۶۵۰ نفر به صورت مستقیم در سطح جاده ها و معابر به صورت شبانه روزی و با بهره گیری از ۴۵۰ ماشین آلات سنگین اقدامات لازم از جمله برف روبی،حمل ریزش ها، نمک پاشی و باز نمودن راههای اصلی و روستایی را به عهده داشته اند.
وی گفت : ۷۶ راهدارخانه ثابت ،۶ راهدارخانه سیار در این ایام مورد استفاده قرار گرفته ،علی رغم اینکه اولویت اصلی این اداره کل بازگشایی محورهای اصلی و شریانی می باشد ، مسیرهای فرعی و روستایی نیز با تلاش راهداران رفع انسداد گردیده است.
مهندس روشن افزود : برخی از مسیرها از جمله تعدادی از معابر روستایی شهرستان سپیدان به دلیل بارش برف سنگین( بیش از ۱/۵ متر بوده) با دستگاههای پیشرفته برفخور قابل بازگشایی بوده که این معابر نیز تا روز گذشته رفع انسداد گردیده است.

وی در پایان از همکاری گسترده دستگاههای خدمات رسان در حوزه راهها به ویژه مجموعه پلیس راه،اورژانس۱۱۵ ،هلال احمر و همه کاربران جاده ای تقدیر و تشکر نمود و اظهار داشت که هموطنان عزیز قبل از سفر حتما با تلفن ۱۴۱ سامانه گویای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تماس و از وضعیت راهها مطلع شوند.