آئین رونمایی از پوستر نخستین رویداد ملی «فهما» در شیراز برگزار شد
آئین رونمایی از پوستر نخستین رویداد ملی «فهما» در شیراز برگزار شد

آئین رونمایی از پوستر نخستین رویداد ملی «فهما» به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس در شیراز برگزار شد. آئین رونمایی از پوستر رویداد ملی «فهما» امروز (۷ بهمن ماه) به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با حضور سردبیران، خبرنگاران و عکاسان خبری رسانه های استان در […]

آئین رونمایی از پوستر نخستین رویداد ملی «فهما» به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس در شیراز برگزار شد.


آئین رونمایی از پوستر رویداد ملی «فهما» امروز (۷ بهمن ماه) به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با حضور سردبیران، خبرنگاران و عکاسان خبری رسانه های استان در شیراز برگزار شد.
حجت الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس در این آئین که جمعی از کارشناسان این ستاد نیز حضور داشتند، به تشریح مزایا و مراحل اجرای این رویداد ملی در استان فارس پرداخت.
وی گفت: رویداد ملی «فهما» برکات زیادی برای کانون های فرهنگی هنری مساجد دارد و می تواند ظرفیت های عظیم مساجد را معرفی کند که خود در جذب آحاد مردم و به ویژه نونهالان و نوجوانان به بیوت الهی موثر است.