ارائه خدمات امدادی به ۲۶۹ حادثه دیده متاثر از برف و کولاک در پنج شهرستان فارس
ارائه خدمات امدادی به ۲۶۹ حادثه دیده متاثر از برف و کولاک در پنج شهرستان فارس

۹۰ امدادگر و نجاتگر استان فارس از روز گذشته تاکنون؛ در خدمت به هموطنان محصور در سیل و آب‌گرفتگی و برف و کولاک خود در پنج شهرستان، خدمت‌رسانی کرده و در این زمینه خدمات امدادی لازم را به ۲۶۹ تن ارائه کرده‌اند. . به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر فارس؛ حسین درویشی، مدیر عامل جمعیت […]

۹۰ امدادگر و نجاتگر استان فارس از روز گذشته تاکنون؛ در خدمت به هموطنان محصور در سیل و آب‌گرفتگی و برف و کولاک خود در پنج شهرستان، خدمت‌رسانی کرده و در این زمینه خدمات امدادی لازم را به ۲۶۹ تن ارائه کرده‌اند.

.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر فارس؛ حسین درویشی، مدیر عامل جمعیت این استان با تشریح گزارش عملیات امدادی سیل و آب‌گرفتگی و برف و کولاک در پنج شهرستان ارسنجان، نی ریز، اقلید، شیراز و سپیدان از چهارشنبه ۲ بهمن ماه تا صبح روز پنج شنبه ۳ بهمن ماه جاری، گفت: ۱۷ تیم عملیاتی در قالب ۲۰ نجاتگر پرسنل و ۷۰ امدادگر داوطلب به ارائه خدمت به ۲۶۹ تن حادثه دیده پرداختند.
وی با اشاره به ارائه خدمات شبانه‌روزی امدادگران هلال‌احمر در استان فارس، اظهار کرد: بر این اساس ۷۶ خانوار در پنج شهرستان یاد شده از خدمات امدادی لازم بهره برده و ۱۲۰ خودرو رهاسازی شده اند.
مدیر عامل جمعیت هلال ‌احمر استان فارس همچنین یادآور شد: در این عملیات ها ۱۲ آمبولانس و ۱۷ خودرو کمکدار سبک از جمعیت هلال احمر فارس بکارگیری شد.