مهار شعله های سرکش آتش در مغازه میوه فروشی
مهار شعله های سرکش آتش در مغازه میوه فروشی

آتش سوزی مغازه میوه فروشی در شهرک گلستان با حضور به موقع آتش نشانان، مهار و خاموش شد. به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، شامگاه روز پنج شنبه در پی اطلاع رسانی شهروندان با سامانه ۱۲۵، مبنی بر آتش سوزی یک مغازه میوه فروشی، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۸ را ساعت […]

آتش سوزی مغازه میوه فروشی در شهرک گلستان با حضور به موقع آتش نشانان، مهار و خاموش شد.


به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، شامگاه روز پنج شنبه در پی اطلاع رسانی شهروندان با سامانه ۱۲۵، مبنی بر آتش سوزی یک مغازه میوه فروشی، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۸ را ساعت ۲۳:۵۹ دقیقه به محل حادثه در شهرک گلستان، اعزام کرد.
فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد یک مغازه میوه فروشی با مقدار زیادی از اجناس و لوازم در نبود مالک طعمه شعله های آتش شده است.
وی افزود: آتش نشانان به سرعت با برش دادن درب ورودی مغازه، وارد محل حادثه شده و با استفاده از دستگاه های تنفسی و تجهیزات آبرسانی آتش سوزی را مهار و خاموش کرده و موفق شدند در مدت زمان کوتاهی شعله های آتش را مهار و خاموش کرده و از سرایت آن به اطراف و به بار آمدن خسارت مالی جلوگیری کنند.
فرمانده عملیات با اشاره به این که دراین حادثه به هیچ کس صدمه ای نرسید، تاکید کرد: علل بروز این آتش سوزی در حال حاضر از طرف کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.