کلینیک دندان پزشکی در خیابان هفت تیر دچار آتش سوزی شد
کلینیک دندان پزشکی در خیابان هفت تیر دچار آتش سوزی شد

یک کلینیک دندان پزشکی در خیابان هفت تیر ظهر روز پنج شنبه طعمه آتش سوزی شد. به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، این حادثه ساعت ۱۲:۵۸ دقیقه ظهر روز پنج شنبه توسط نگهبان ساختمان پزشکی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های ۱، ۲ […]

یک کلینیک دندان پزشکی در خیابان هفت تیر ظهر روز پنج شنبه طعمه آتش سوزی شد.


به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، این حادثه ساعت ۱۲:۵۸ دقیقه ظهر روز پنج شنبه توسط نگهبان ساختمان پزشکی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های ۱، ۲ و یازده به محل حادثه در خیابان هفت تیر اعزام شدند.
علیرضا عدلو سخنگوی سازمان آتش نشانی شیراز درباره جزئیات این آتش سوزی گفت: آتش سوزی در طبقه پنجم یک ساختمان ۵ طبقه و در یک کلینیک دندان پزشکی رخ داد و دود فراوان ناشی از آن در مدت کوتاهی در داخل ساختمان انتشار یافت.
وی درباره چگونگی مهار این آتش سوزی اظهار داشت: آتش نشانان با حضور به موقع در محل حادثه و بررسی نوع مواد مشتعل موجود در محل، با استفاده از خاموش کننده مناسب برای اثر بخشی بهتر در مهار شعله های آتش، به سرعت عملیات خود را آغاز و این آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کردند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان به یافتن محبوسین احتمالی در دیگر قسمت های این ساختمان اقدام کرده که ظاهرا همه افراد، ساختمان را ترک کرده بودند.
عدلو خاطرنشان کرد: با توجه به انتشاردود حاصل از آتش سوزی در ساختمان، نیروهای آتش نشانی با بکارگیری دستگاه های تهویه، دود انتشار یافته را به بیرون تخلیه کردند.
گفتنی است :علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی این سازمان در حال بررسی است.