طراحی و بهسازی پارک محله‌ جانبازان شیراز
طراحی و بهسازی پارک محله‌ جانبازان شیراز

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار شیراز، سروی شهردار منطقه گفت: بعضی از فضاهای بی استفاده ، کم تحرک و نازیبا در منظر شهری می توان با اقداماتی به مکانی ارزشمند جهت استفاده شهروندان تبدیل شوند. وی ادامه داد : در همین راستا مکانی در شهرک جانبازان به متراژ۳۰۰۰ مترمربع وجود داشت که به […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار شیراز، سروی شهردار منطقه گفت: بعضی از فضاهای بی استفاده ، کم تحرک و نازیبا در منظر شهری می توان با اقداماتی به مکانی ارزشمند جهت استفاده شهروندان تبدیل شوند.


وی ادامه داد : در همین راستا مکانی در شهرک جانبازان به متراژ۳۰۰۰ مترمربع وجود داشت که به فضایی بی روح و بلا استفاده در سالیان گذشته تبدیل شده بود.
شهردار منطقه چهار افزود : با در نظر گرفتن موارد فوق و همچنین به منظور زیباسازی منظر شهری ، ارتقاء تعاملات اجتماعی وگسترش فضای عمومی، ایجاد فضای امن ، دوستانه کردن محیط و همچنین دور هم جمع کردن ساکنان محله، شهرداری منطقه چهار با رعایت ضوابط اقدام به طراحی و شروع عملیات بهسازی و محوطه سازی این مکان کرد.
سروی گفت :عملیات عمرانی این پروژه شامل اجرای موزاییک فرش به طول ۱۵۰۰مترمربع ، اجرای تک لبه به طول ۳۵۰ متر ، خاکبرداری ۶۰۰ مترمکعب و خاکریزی ۴۰۰ مترمکعب و بتن ریزی ۱۶۰متر مکعب می باشد، که در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد در حال انجام است.

سروی در پایان گفت : ارائه خدمات منطبق با شرایط روز و براساس مطالبات مردم از اهداف مهم منطقه چهار است و سعی خواهیم کرد با توجه به نیاز محلات این خدمات به طور مستمر ادامه داشته باشد تا بتوانیم رضایت شهروندان را جلب نماییم.