اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی مضاعف برای کاهش تلفات جاده‌ای در فارس
اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی مضاعف برای کاهش تلفات جاده‌ای در فارس

کمیته فرهنگ سازی کاهش تلفات جاده ای استان فارس با حضور مدیرکل و معاونین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس به همراه بیان دیدگاه ها و نظرات شرکت کنندگان در خصوص اقدامات فرهنگی در موضوع کاهش تلفات جاده‌ای برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل […]

کمیته فرهنگ سازی کاهش تلفات جاده ای استان فارس با حضور مدیرکل و معاونین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس به همراه بیان دیدگاه ها و نظرات شرکت کنندگان در خصوص اقدامات فرهنگی در موضوع کاهش تلفات جاده‌ای برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس، علیرضا سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با بیان اینکه ضرورت اقدامات فرهنگی و آموزشی در راستای کاهش تلفات جاده ای به هیچ کس پوشیده نیست ، گفت : می بایست مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به خصوص در ایام باقی مانده به نوروز ۹۹ تلاش های مضاعفی برای اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی دنبال نماید.

وی گفت در راستای تاکیدات استاندار فارس مبنی بر ایجاد حساسیت لازم در سطح ادارات در تلاش خواهیم بود که با برگزاری جلسات هماهنگی در سطوح مختلف ادارات کل و شهرستانها فضای عمومی استان را از تهدیدات و آسیب های ناشی از تلفات جاده ای مطلع نماییم .

مهندس علیرضا سیاهپور گفت طبق هماهنگی های انجام شده با اداره کل آموزش و پرورش در امر آموزش برای نوجوانان و جوانان اقدامات مؤثری را در دست اجرا دارد .

وی با تقدیر از این اقدامات تاکید کرد همه ی دستگاه ها و متولیان فرهنگی می توانند با همکاری و نقش آفرینی در کاهش تلفات جاده‌ای مشارکت نمایند .