تاکید بر تولید علمی در مسیر ثروت آفرینی و رفع نیازهای کشور
تاکید بر تولید علمی در مسیر ثروت آفرینی و رفع نیازهای کشور

در نشست هم اندیشی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعضای مجمع هیات علمی دانشکده های شیراز، بر تولید علم با رویکرد ثروت آفرینی و رفع نیازهای کشور تاکید شد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سرپرست دانشگاه در این نشست نیز با تقدیر از تلاش های اعضای مجمع هیات علمی و افتخارات […]

در نشست هم اندیشی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعضای مجمع هیات علمی دانشکده های شیراز، بر تولید علم با رویکرد ثروت آفرینی و رفع نیازهای کشور تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سرپرست دانشگاه در این نشست نیز با تقدیر از تلاش های اعضای مجمع هیات علمی و افتخارات کسب شده از سوی استادان دانشگاه، از آنان خواست تا در مسیر ارتقای سطح دانشگاه همگام شوند.

دکتر «مهرزاد لطفی» افزود: با توجه به حجم بالای مراجعان به استان فارس، اعضای هیات علمی دانشگاه با تمام توان در حال خدمات رسانی در حوزه سلامت مردم هستند و شایسته است با برنامه ریزی در راستای اهداف پژوهشی دانشگاه نیز با قوت گام برداشته شود.

افزایش توجه به تولید فناوری با هدف دستیابی به دانشگاه های نسل چهارم، دیگر تاکید سرپرست دانشگاه در جمع اعضای مجمع هیات علمی دانشکده ها بود.

دکتر لطفی اعضای هیات علمی و استادان را به هم اندیشی برای تسهیل امور و بازنگری مسایل مرتبط با نیازهای اعضای هیات علمی و تسهیل روند رسیدگی به مسایل دعوت کرد.

او حمایت از اعضای هیات علمی در مسیر دستیابی به اهداف دانشگاه های نسل سوم و چهارم و پرداخت مطالبات استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه را از رویکردهای سرپرست و اعضای هیات رییسه دانشگاه برشمرد.

دکتر «یونس قاسمی» معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه نیز در این نشست با پاسخگویی به پرسش ها و مسایل مطرح شده، استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه را به تلاش برای ارتقای سطح دانشگاه در کشور فراخواند.

رییس مجمع هیات علمی دانشکده پزشکی شیراز نیز دیگر سخنران این نشست هم اندیشی بود که با ارایه توضیحاتی پیرامون تاریخچه فعالیت ها و اقدامات این مجمع، خواستار مشارکت و هم اندیشی اعضای هیات علمی در خدمات رسانی و پیشبرد امور دانشگاه شد.

دکتر «محمدحسین معتضدیان» مهم ترین اولویت های اعضای این مجمع را مسایل پژوهشی، ارتقای سطح دانشگاه، رسیدگی به درخواست های اساتید جوان و استادان گروه عمومی، آیین نامه ها، بازنگری شیوه نامه ها و ارزشیابی استادان و درخواست های مراکز تحقیقاتی برشمرد که از سوی اعضای هیات علمی با سرپرست دانشگاه و اعضای هیات رئیسه در میان گذاشته شد