شرکت گاز فارس؛ مصمم برای کسب جایگاه برتر کشور تا سال ۱۴۰۴
شرکت گاز فارس؛ مصمم برای کسب جایگاه برتر کشور تا سال ۱۴۰۴

مدیرعامل شرکت گاز فارس از عزم این شرکت برای قرارگرفتن در میان سه شرکت برتر گاز استانی با ارتقای سطح کیفی خدمات به مشترکین و انجام بهتر ماموریت سازمانی در مسیر تعالی خبر داد . غلامعباس حسینی در جلسه اختتامیه ارزیابی سرآمدی شرکت گاز استان با اشاره به توان و ظرفیت بالای این شرکت گفت: […]

مدیرعامل شرکت گاز فارس از عزم این شرکت برای قرارگرفتن در میان سه شرکت برتر گاز استانی با ارتقای سطح کیفی خدمات به مشترکین و انجام بهتر ماموریت سازمانی در مسیر تعالی خبر داد .


غلامعباس حسینی در جلسه اختتامیه ارزیابی سرآمدی شرکت گاز استان با اشاره به توان و ظرفیت بالای این شرکت گفت: کاهش زمان ارائه خدمات، توسعه خدمات الکترونیکی، پایداری جریان گاز و ایمنی مشترکین از اهداف کلان شرکت گاز استان فارس در رسیدن به چشم انداز پیش رواست .


وی مأموریت اصلی شرکت گاز استان را توسعه هدفمندگازرسانی، بهره برداری بهینه ازمنابع و  بهبودانضباط مالی اعلام کرد و افزود : تحقق اهداف  جز با ارزیابی دقیق، ارایه نقاط قابل بهبود و توجه به نقاط قوت و همچنین شناسایی نیازهای مشترکین میّسر نمی شود .


حسینی با بیان این که شرکت گاز فارس در ارزیابی صنعت از میانگین کشوری بالاتر است گفت : گاز فارس، مصصم برای قرار گرفتن در بین ۳ شرکت برتر گاز استانی تا سال ۱۴۰۴،  کسب تقدیرنامه ۵ ستاره و دستیابی به پوشش کامل گازرسانی و سرآمدی در استان است .


ارزیابی شرکت گاز استان فارس توسط تیم ۶ نفره ارزیابان مدل تعالی سازمانی در  مدت سه روز در شیراز انجام شد.