۲۰ واحد صنفی عرضه توزیع مواد غذایی غیر بهداشتی در شیراز تعطیل شد
۲۰ واحد صنفی عرضه توزیع مواد غذایی غیر بهداشتی در شیراز تعطیل شد

در سه ماهه پائیز سال جاری، بیست واحد صنفی شامل مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در شیراز، به دلیل رعایت نکردن مسایل بهداشتی تعطیل شد. به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شهدای والفجر، کارشناس مسوول بهداشت محیط این مرکز ضمن تقدیر از تلاش بازرسان و کارشناسان بهداشت محیط برای ارتقای سلامت عمومی گفت: در […]

در سه ماهه پائیز سال جاری، بیست واحد صنفی شامل مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در شیراز، به دلیل رعایت نکردن مسایل بهداشتی تعطیل شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شهدای والفجر، کارشناس مسوول بهداشت محیط این مرکز ضمن تقدیر از تلاش بازرسان و کارشناسان بهداشت محیط برای ارتقای سلامت عمومی گفت: در سه ماه پاییز سال جاری، با دستور مقام قضایی از فعالیت ۲۰ واحد صنفی شامل سه کارگاه تولید لبنیات و بستنی، سه کافی شاپ، چهار رستوران و بیرون بر، سه ساندویچ فروشی، دو سفره خانه، یک آشپزخانه، یک کارگاه قنادی، دو نانوایی و یک مرغ فروشی به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی و توجه نکردن به اخطارهای بازرسان بهداشتی، جلوگیری شد.

مهندس «مسعود قنبریان» از متصدیان مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی خواست تا نسبت به رعایت ضوابط بهداشتی اهتمام بیشتری ورزیده و با بازرسان بهداشت محیط همکاری لازم را داشته باشند.

او توصیه کرد: شهروندان از خرید مواد غذایی از محل های غیرمجاز خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، مراتب را به کارشناسان سامانه تلفنی ۱۹۰ گزارش دهند تا در سریع ترین زمان پیگیری و اقدامات قانونی انجام شود.