تکریم پرستاران موسسه خیریه نرجس شیراز
تکریم پرستاران موسسه خیریه نرجس شیراز

با حضور مدیریت بهزیستی شهرستان شیراز از پرستاران موسسه خیریه نرجس در ویژه برنامه ای که با یاد سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد از پرستاران این موسسه با حضور خانواده این عزیزان تقدیر شد . هادی ابراهیمی مدیر بهزیستی شهرستان شیراز در این ویژه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج […]

با حضور مدیریت بهزیستی شهرستان شیراز از پرستاران موسسه خیریه نرجس در ویژه برنامه ای که با یاد سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد از پرستاران این موسسه با حضور خانواده این عزیزان تقدیر شد .

هادی ابراهیمی مدیر بهزیستی شهرستان شیراز در این ویژه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و تقدیر از مدیر عامل این موسسه برای برگزاری چنین ویژه برنامه ای گفت: کار کردن در بهزیستی کار بسیار سخت و طاقت فرسا است و همه توانایی خدمت در این نهاد مقدس را ندارد اما اگر کسی در بهزیستی کار کند یا خدمتی ارائه دهد امکان ندارد از مجموعه جدا شود و خداوند پاداش این خدمات را در زندگی دنیوی و اخروی شما قرار خواهد داد .
در پایان با حضور مدیر بهزیستی شهرستان شیراز ، مسئول حوزه توانبخشی و مسئول امورفرهنگی و روابط عمومی بهزیستی شهرستان شیراز از پرستاران و خیرین این موسسه خیریه نرجس تقدیر شد .