مدیران ادارات ، تاپایان سال موظف به جذب اعتبارات دولتی هستند.
مدیران ادارات ، تاپایان سال موظف به جذب اعتبارات دولتی هستند.

 پنجمین کارگروه اشتغال استان فارس به ریاست معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری فارس و نیز با حضورمدیران و دستگاه‌های مرتبط با حوزه کار و اشتغال، مدیران بانک‌ها، صنعت و معدن وفعالان اقتصادی برگزار شد، تعدادی ازدستگاه‌های اجرایی عملکرد خود را در موضوع ایجاد اشتغال ارائه نمودند. در ادامه مهندس افشون معاون امور هماهنگی استانداری […]

 پنجمین کارگروه اشتغال استان فارس به ریاست معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری فارس و نیز با حضورمدیران و دستگاه‌های مرتبط با حوزه کار و اشتغال، مدیران بانک‌ها، صنعت و معدن وفعالان اقتصادی برگزار شد، تعدادی ازدستگاه‌های اجرایی عملکرد خود را در موضوع ایجاد اشتغال ارائه نمودند.


در ادامه مهندس افشون معاون امور هماهنگی استانداری فارس گفت: یکی از مشکلات جدی کشور موضوع بیکاری و ایجاد اشتغال است و با توجه به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری و نیز ریاست جمهوری مبنی بر موضوع ایجاد اشتغال، لازم است تمامی دستگاه‌های اجرایی با جدیت دراین راستا اقدام کنند.
وی افزود: درفرصت باقیمانده تا پایان سال بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی موظفند نسبت به کارسازی تسهیلات بانکی و ارائه به متقاضیان اقدامات لازم را به عمل آورند.
مهندس افشون گفت: خدمت به مردم ورفع گرفتاری‌های معیشتی ورفاهی به خصوص در فضای جنگ اقتصاد تحمیلی یک ضرورت است و دولت مجدانه درتلاش است علی رغم تحریم‌ها و فشار‌های موجود از همه ابزار و امکانات خود برای عبور از مراحل بحرانی اقتصادی استفاده کند.
وی همچنین تاکید کرد: نباید هیچ ریالی از اعتبارات تخیص یافته دولتی برای ایجاد اشتغال به هدررود.
وی افزود: یکی ازملاک‌های مهم مجموعه استانداری فارس ارزیابی مدیران ایجاد اشتغال می باشد و امیدواریم که مدیران دستگاه‌های اجرایی به توانند با ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی در ارزیابی‌ها سربلند باشند.