شهادت سردار سلیمانی موجب تقویت انسجام و وحدت ملی شده است
شهادت سردار سلیمانی موجب تقویت انسجام و وحدت ملی شده است

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شهید سرافراز سردار سلیمانی علاوه بر اینکه در دوران حیات مایه خیر و برکت برای منطقه بود حتی پس از شهادت نیز موجب تقویت انسجام و وحدت ملی شد و خون تازه‌ای را در رگ‌های مقاومت در منطقه تزریق کرد. به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی […]

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شهید سرافراز سردار سلیمانی علاوه بر اینکه در دوران حیات مایه خیر و برکت برای منطقه بود حتی پس از شهادت نیز موجب تقویت انسجام و وحدت ملی شد و خون تازه‌ای را در رگ‌های مقاومت در منطقه تزریق کرد.


به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، دکتر سید عبدالرزاق موسوی در یکصد و هفدهمین نشست فوق‌العاده صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: جلسه فوق‌العاده امروز به احترام انسانی برگزار می‌شود که دنیا در مقابل عظمت و بزرگی او سر تسلیم و تعظیم فرود آورده و نه‌تنها در کشور ما همه چیز در این چند روز تحت‌الشعاع شهادت و بزرگی او قرار گرفته بلکه تمام منطقه و به صورت خاص کشورهای اسلامی به شدت متأثر از شهادت این شهید بزرگوار و همراهان وی قرار گرفته است.
وی افزود: به اعتراف فرماندهان نظامی کشور، سردار شهید سلیمانی برجسته‌ترین فرمانده نظامی ما بود که در فرماندهی نمونه منحصر‌به‌فردی بود و آثار این فرماندهی را در اظهارات تمامی فرماندهان نظامی و محور مقاومت می‌بینیم.
موسوی ادامه داد: آنچه امروز در وصف ارزش‌های اخلاقی، جوانمردی، فتوت، گذشت، فداکاری، مردم‌داری و تمامی سجایا و فضایل اخلاقی ایشان حتی از زبان هم‌رزمان وی می‌شنویم، بیش از مطالبی است که در مورد توان و ظرفیت نظامی و فرماندهی آن در دنیا مطرح شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز محبوبیت وی در نزد مسلمانان منطقه و آزادگان جهان شده را غیرقابل توصیف دانست و اضافه کرد: سردار سلیمانی هم‌چنان که در دوران حیاتش برای این کشور و منطقه مایه خیر و برکت و سربلندی بود، پس از شهادتش نیز موجب تقویت انسجام و وحدت ملی شد و خون تازه‌ای را در رگ‌های مقاومت در منطقه تزریق کرد.
موسوی با اشاره به رأی نمایندگان مجلس عراق در خصوص اخراج بیگانگان و آمریکائیان از این کشور گفت: این نتیجه شهادت ایشان و هم‌رزم ایشان مجاهد بزرگ ابومهدی‌المهندس بود.
موسوی ادامه داد: سردار سلیمانی برای ما افتخار آفرید، غرور ملی ما را تقویت کرد و حالا این ما هستیم که باید زندگی و حیات و شهادت سردار سلیمانی را الگوی خود قرار دهیم.
موسوی، شهید سلیمانی را نماد مقاومت و آزادگی و ترامپ و دولت آمریکا را نماد جنایتکاری، پلیدی و تجاوزگری به حقوق ملت‌ها توصیف و خاطرنشان کرد: امروز تمامی افراد و شخصیت‌ها حتی بسیاری از مخالفین هم در موضوع بزرگی و عظمت ایشان صحبت می‌کنند و هیچ کس نمی‌توانست اینقدر برای ما عزت و بزرگی بیافریند.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در پایان ضمن محکوم کردن مجدد اقدام تروریستی دولت جنایتکار و قانون‌شکن آمریکا و تسلیت شهادت شهید سپهبد سلیمانی و سایر شهدای این حادثه اظهار داشت: جلسه فوق‌العاده امروز به پاس این همه بزرگی و عظمت، به بررسی طرح پیشنهادی و دوفوریتی اعضای شورای اسلامی شهر اختصاص داده شد.
پایان خبر/