نامگذاری یکی از بلوارهای مهم سطح شهر بنام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی
نامگذاری یکی از بلوارهای مهم سطح شهر بنام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

شهردار لار در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لارستان که صبح امروز در محل دفتر امام جمعه شهرستان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر موسوی خرم برگزار شد، از نامگذاری یکی از بلوارهای مهم سطح شهر بنام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری لار، محمدرضا قنبرنژاد با اعلام […]

شهردار لار در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لارستان که صبح امروز در محل دفتر امام جمعه شهرستان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر موسوی خرم برگزار شد، از نامگذاری یکی از بلوارهای مهم سطح شهر بنام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.


به گزارش روابط عمومی شهرداری لار، محمدرضا قنبرنژاد با اعلام این خبر گفت: در جلسه روز گذشته شورای اسلامی شهر لار این موضوع مطرح که مقرر شد با حضور یک نماینده از شهرداری، یک نماینده از شورای اسلامی شهر و یک نماینده از ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان بازدید میدانی انجام شود و پس از بررسی یکی از بلوارهای مهم سطح شهر بنام این شهید بزرگوار نامگذاری شود.


شهردار لارهمچنین گفت: از اولین ساعات اعلام خبر شهادت سردار قاسم سلیمانی و یاران شهیدش، پرچم های مشکی در میادین ورودی و میادین و معابر سطح شهر برافراشته شد.


قنبرنژاد افزود: تمام بیلبوردهایی که در اختیار شهرداری است با طرح و متن ویژه توجه همگان را به خود جلب کرده است.
شهردار لار، در پایان آمادگی شهرداری و شورای اسلامی شهر را جهت هرگونه همکاری با ستاد بزرگداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اعلام کرد.