بزرگداشت دلاورمردی های سپهد شهید قاسم سلیمانی در دانشگاه پیام نور فارس
بزرگداشت دلاورمردی های سپهد شهید قاسم سلیمانی در دانشگاه پیام نور فارس

کارکنان و مدیران دانشگاه پیام نور ستاد استان فارس با برگزاری مراسمی ، یاد وخاطره سپهبد شهید قاسم سلیمانی و یاران ایشان را گرامی داشتند. به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس، در این جلسه که با مداحی و روضه خوانی همراه بود، حجت الاسلام ثابت مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در […]

کارکنان و مدیران دانشگاه پیام نور ستاد استان فارس با برگزاری مراسمی ، یاد وخاطره سپهبد شهید قاسم سلیمانی و یاران ایشان را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس، در این جلسه که با مداحی و روضه خوانی همراه بود، حجت الاسلام ثابت مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور فارس درباره سجایای اخلاقی و دلاورمردی های سپهبد شهید قاسم سلیمانی سخت گفت.

وی ثمره خون های به ناحق ریخته شده توسط مزدوران آمریکایی را فراهم شدن زمینه ظهور امام زمان(عج) ذکر کرد و یادآور شد: دشمن از روزهای اول انقلاب با توطئه های مختلف تلاش نمود تا مانع حرکت انقلاب شود و پس از آن نیزتاکنون دست از خباثت خود برنداشته است که علاوه بر حمایت از رژیم غاصب بعثی در جنگ تحمیلی برعلیه کشورمان، تشکیل و حمایت از گروه هایی مثل طالبان و داعش از جمله این شرارت هاست .

حجت الاسلام ثابت با بیان اینکه  انسجام و وحدت ، عامل پیروزی سپاه اسلام است،خاطرنشان کرد:سردار شهید سلیمانی، انسجام بزرگی بین مسلمانان کشورهای مختلف حول محوریت ائمه اطهار برعلیه دشمنان اسلام به وجود آورد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه دردانشگاه پیام نور فارس با بیان اینکه دشمن بداند همانند سردار سلیمانی ها در کشورما کم نیستند،اظهارداشت: هیچگاه دین خدا بدون یار و یاور نمی ماند.