برگزاری مراسم گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در اداره کل دامپزشکی استان فارس
برگزاری مراسم گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در اداره کل دامپزشکی استان فارس

مراسم بزرگداشتی به مناسبت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در محل نمازخانه اداره کل دامپزشکی استان فارس با حضور مدیرکل ، معاونین و کارکنان برگزار شد به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی فارس ، یعقوب مهندس مدیرکل دامپزشکی استان، با سخنرانی در مراسم گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی پرورش یافته مکتب […]

مراسم بزرگداشتی به مناسبت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در محل نمازخانه اداره کل دامپزشکی استان فارس با حضور مدیرکل ، معاونین و کارکنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی فارس ، یعقوب مهندس مدیرکل دامپزشکی استان، با سخنرانی در مراسم گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره) بود ، مکتبی که یک نفر از روستای دورافتاده در منطقه ای محروم به قهرمان مبارزه با ظالمان عالم تبدیل می شود و چنین فردی بزرگترین نعمت برای ایران ، کشورهای منطقه و آبروی جهان اسلام است.

مدیرکل دامپزشکی فارس بیان کرد : در کارنامه ، تفکر سلطه جویانه و نژاد پرستانه استکبار و در راس آن آمریکای جنایتکار از اینگونه ترورها و جنایت ها بسیار می باشد و سالهاست که دستشان به خون مردم ایران وکشورهای منطقه آغشته است.

وی اظهار کرد : سپهبد سلیمانی فرمانده دلاور سپاه اسلام عمری را در راه مجاهدت و مبارزه با دشمن در آرزوی شهادت بود شخصیت برجسته شهید سلیمانی برای همگان یک الگوی ایثار و شجاعت است .

حاج آقا شهوندی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی نیز با تبریک و تسلیت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت : بُعد نظامی، شجاعت و مدیریت ایشان در هشت سال دفاع مقدس و فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

وی بیان کرد : فرزندان این مرز و بوم انتقام خون پاک این دلاور سپاه اسلام را می گیرند و راه سپهبد سلیمانی ادامه خواهد داشت.