اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز «منتخب سال ۱۴۰۴» استان فارس شد/ تقدیر استاندار از روایت‌گریِ اثربخش مدیریت شهری
اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز «منتخب سال ۱۴۰۴» استان فارس شد/ تقدیر استاندار از روایت‌گریِ اثربخش مدیریت شهری
اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز با ارزیابی کمیته تخصصی استانداری فارس، به‌عنوان «روابط‌عمومی منتخب سال ۱۴۰۴» معرفی و توسط نماینده عالی دولت در استان تقدیر شد.

به گزارش پگاه خبر از شیراز، کمیته ارزیابی اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، شاخص‌های عملکردی را در حوزه‌های اطلاع‌رسانی بررسی کرد.

این کمیته، اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز را به دلیل عملکرد «اثربخش و جریان‌ساز» در حوزه‌های هفته دولت، دهه فجر انقلاب اسلامی و «جنگ رمضان»، به‌عنوان برترین مجموعه ارتباطی استان در سال ۱۴۰۴ برگزید.

حسینعلی امیری، استاندار و رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان فارس، در همایش «خانواده روابط‌عمومی‌های استان فارس»، لوح سپاسی به مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اهدا کرد.

وی در این لوح، تبیین صادقانه مسیر خدمت و روایت دقیق پیشرفت را رسالتی سترگ بر دوش فعالان عرصه روابط عمومی دانست.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: با توجه به پیشینه کهن و درخشان استان فارس در عرصه ارتباطات و رسانه، انتظار می‌رود روابط عمومی‌ها با اتکا به ظرفیت‌های حرفه‌ای، نقشی الهام‌بخش در پیوند میان مردم و دولت ایفا کنند.

انتهای پیام/