به گزارش پگاه خبر از شیراز، کمیته ارزیابی ادارهکل روابطعمومی و امور بینالملل استانداری فارس، شاخصهای عملکردی را در حوزههای اطلاعرسانی بررسی کرد.
این کمیته، ادارهکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری شیراز را به دلیل عملکرد «اثربخش و جریانساز» در حوزههای هفته دولت، دهه فجر انقلاب اسلامی و «جنگ رمضان»، بهعنوان برترین مجموعه ارتباطی استان در سال ۱۴۰۴ برگزید.
حسینعلی امیری، استاندار و رئیس شورای اطلاعرسانی استان فارس، در همایش «خانواده روابطعمومیهای استان فارس»، لوح سپاسی به مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری شیراز اهدا کرد.
وی در این لوح، تبیین صادقانه مسیر خدمت و روایت دقیق پیشرفت را رسالتی سترگ بر دوش فعالان عرصه روابط عمومی دانست.
استاندار فارس خاطرنشان کرد: با توجه به پیشینه کهن و درخشان استان فارس در عرصه ارتباطات و رسانه، انتظار میرود روابط عمومیها با اتکا به ظرفیتهای حرفهای، نقشی الهامبخش در پیوند میان مردم و دولت ایفا کنند.
انتهای پیام/




