كشف تجهیزات حفاری غیرمجاز چاه‌های کشاورزی در “مرودشت” 
كشف تجهیزات حفاری غیرمجاز چاه‌های کشاورزی در “مرودشت” 
فرمانده انتظامی "مرودشت" از کشف تجهیزات غیرمجاز چاه‌های کشاورزی در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ “فریبرز مردانی”، در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای صیانت از آب‌های زیر زمینی، ماموران پاسگاه انتظامی رامجرد با اقدامات فني و تخصصي و كسب خبر موثق مطلع شدند كه فردي به صورت غيرمجاز در امر حفر چاه در یکی از روستاهای اين شهرستان فعاليت مي‌كند كه بررسي موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وی افزود: با هماهنگی قضائی ماموران پاسگاه انتظامی رامجرد به محل اعزام یک دستگاه حفاری به همراه آلات و تجهيزات حفاری توقيف و براي بررسي بیشتر به مقرانتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: با توجه به بحران شدید آب از همشهریان تقاضا داریم در صورت اطلاع از هرگونه حفاری های غیر مجاز در سطح شهرستان، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام نمايند

انتهای پیام/