به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران، به اطلاع عموم هموطنان میرساند با توجه به ضرورت مدیریت صحیح مصرف بنزین، استفاده از کارت هوشمند سوخت شخصی هنگام سوختگیری در جایگاهها (چه نرخ اول و چه نرخ دوم) ضروری است.
کارتهای سوخت موجود در جایگاهها صرفاً برای شرایط اضطراری در نظر گرفته شدهاند؛ از این رو از هموطنان درخواست میشود برای تسهیل خدمترسانی، جلوگیری از صف و صرفهجویی در زمان، حتماً کارت سوخت شخصی خود را به همراه داشته باشند.
افرادی که به هر دلیل فاقد کارت هوشمند سوخت شخصی هستند، میتوانند از طریق دو روش اقدام کنند: ثبت درخواست غیرحضوری از طریق سامانه fcs.niopdc.ir یا ثبت درخواست حضوری با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰.
همچنین تمامی وسایل نقلیه دارای پلاک ملی از جمله خودروهای دولتی، نوشماره داخلی، وارداتی، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی قادر به دریافت کارت هوشمند سوخت هستند.
انتهای پیام/


