توقف اجرائیه های مغایر با مصوبه ۹۸/۰۹/۲۰ مجمع تشخیص مصلحت نظام علیه واحدهای تولیدی
توقف اجرائیه های مغایر با مصوبه ۹۸/۰۹/۲۰ مجمع تشخیص مصلحت نظام علیه واحدهای تولیدی

رئیس کل دادگستری استان فارس طی بخشنامه ای توقف اجرائیه های ثبتی و اجرائیه های واحدهای قضایی که علیه تولیدکنندگان صادر شده و مغایر با مصوبه ۹۸/۰۹/۲۰ مجمع تشخیص مصلحت نظام می باشد را اعلام کرد. به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس ، حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی رئیس […]

رئیس کل دادگستری استان فارس طی بخشنامه ای توقف اجرائیه های ثبتی و اجرائیه های واحدهای قضایی که علیه تولیدکنندگان صادر شده و مغایر با مصوبه ۹۸/۰۹/۲۰ مجمع تشخیص مصلحت نظام می باشد را اعلام کرد.

به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس ، حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی رئیس کل دادگستری و رئیس ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی استان فارس ضمن ابلاغ این بخشنامه از روسا و دادستان های حوزه های قضایی و نیز ادارات ثبت اسناد استان خواست تا زمان وصول آیین نامه اجرایی قانون یاد شده هیچ گونه اقدامی مغایر با مصوبه مزبور انجام ندهند.
شایان ذکر است مجمع تشخیص مصلحت نظام طی مصوبه ای واحدهای تولیدی که قصد تسویه حساب با بانک ها را داشته باشند با شرایط مندرج در قانون مزبور از پرداخت جریمه تسهیلات بانکی معاف و مبنای محاسبه اصل و سود تسهیلات را با شرایط خود در آن قانون همان قرارداد اولیه اعلام نمود که به علت عدم ابلاغ دستورالعمل اجرایی، این مصوبه هنوز از سوی بانک ها اجرایی نشده است.