از اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌های شیراز تا بررسی طرح پرواز
از اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌های شیراز تا بررسی طرح پرواز

رییس کمیته محرومیت زدایی شورای اسلامی شهر شیراز از اجرای طرح تامین امنیت بوستان های شیراز در محلات کم برخوردار خبر داد.

به گزارش پگاه خبر، سیده مریم حسینی در تشریح گزارش نودمین کمیته ساماندهی حاشیه نشینی و رفع محرومیت از محلات کم برخوردار شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: در این جلسه که با حضور اعضای کمیته، مدیران و کارشناسان شهرداری در محل سالن سعدی شورای شهر شیراز برگزار شد اولین دستور کار جلسه در خصوص هماهنگی شهرداری شیراز با فرماندهی انتظامی شیراز در جهت تامین امنیت بوستان و پارک ها در محلات محروم سطح شهر بحث و گفت و گو شد.

وی افزود: باتوجه به الزام شهرداری و نیروی انتظامی جهت ایجاد فضای امن برای شهروندان شیرازی به ویژه در محلات کم برخوردار به جهت استفاده از فضای سبز مقرر شد هماهنگی کامل شهرداری با نیروی انتظامی با تشکیل جلسه برقرار شود و در خصوص لیست پارک هایی که مشکل حضور اراذل و اوباش و فضای نا امن دارند از سوی شهرداری به نیروی انتظامی اعلام شود.

رییس کمیته محرومیت زدایی شورای اسلامی شهر شیراز خاطر نشان کرد: شهرداری مکلف شد در جلسه آینده این کمیته، گزارش عملکرد خود را در خصوص امنیت پارک و بوستان ها ارائه کند.

حسینی ادامه داد: دومین دستور کار این جلسه بررسی مشکلات و نیازهای محله دینکان در منطقه ۶ بود که با توجه به مشکلات عدیده ای که این محله دارد یاوران شورا و گروه های جهادی در این جلسه شرکت داشتند و مسائل و مشکلات این محله احصا شد و در این جلسه که با حضور شهردار منطقه شش برگزار شد، مقرر شد شهردار منطقه طی یک بازدید میدانی و بررسی مشکلات مطرح شده را داشته باشد و در هفته آینده ارائه گزارش نماید.

وی اضافه کرد: دستور کار سوم در خصوص بحث و بررسی درباره مشکلات محله پودونک در منطقه یازده بود که شهردار این منطقه ضمن ارائه گزارشی از کمبودها و اقدامات صورت گرفته در این منطقه به شورای شهر و کمیته محرومیت زدایی ارائه کرد.

اجرا و بررسی طرح پرواز از رییس کمیته محرومیت زدایی شورای اسلامی شهر شیراز آخرین دستور کار این جلسه بود و حسینی در خصوص آن اظهار کرد: طرح پرواز با عنوان توانمند سازی نوجوانان کنکوری در مناطق محروم اجرا می شود.

وی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح ایجاد عدالت آموزشی در سطح مناطق شهر شیراز است تا دانش آموزان مستعد که در مناطق محروم سطح شهر ساکن هستند بتوانند از امکانات و ظرفیت و فضای آموزشی موسسات استفاده کنند و بتوانند در کنکور به موفقیت دست یابند.

رییس کمیسیون محرومیت زدایی شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: در این جلسه پیرامون این دستور کار مقرر شد کارگروه ویژه ای با محوریت محرومیت زدایی و نمایندگان اداره کل آموزش و پرورش استان فارس، شهرداری شیراز و موسسات آموزشی کنکور جهت بررسی و راه اندازی طرح مذکور حداکثر ظرف دو هفته آینده تشکیل شود.

انتهای پیام/