تجلیل شورای شهر شیراز از پرستاران نمونه
تجلیل شورای شهر شیراز از پرستاران نمونه

شورای شهر شیراز از تعدادی از پرستاران نمونه این شهر تجلیل کرد. به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، در ابتدای یکصد و شانزدهمین جلسه عادی صحن علنی این شورا، از ۶ نفر از پرستاران نمونه شهر شیراز تجلیل شد. رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با […]

شورای شهر شیراز از تعدادی از پرستاران نمونه این شهر تجلیل کرد.


به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، در ابتدای یکصد و شانزدهمین جلسه عادی صحن علنی این شورا، از ۶ نفر از پرستاران نمونه شهر شیراز تجلیل شد.


رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با تبریک روز پرستار، گفت: در اهمیت کار بزرگ پرستاران همین بس که زادروز بزرگ بانوی اسلام حضرت زینب(س) را به نام این عزیزان نامگذاری کرده‌اند.


دکتر سید عبدالرزاق موسوی نقش پرستاران را در تأمین سلامتی و بهبودی بیماران و خانواده‌های آنان بسیار مهم توصیف کرد و افزود: همه ما مدیون تلاش‌ها و زحمت‌های این عزیزان هستیم و امیدوارم این ضلع مؤثر در سلامت جامعه ازجمله شهروندان شیراز در خدمت‌رسانی خود موفق باشند.


بر پایه این گزارش؛ خانم‌ها لیلا هاشمی‌زاده از بیمارستان رجایی، نرگس زارعی از بیمارستان استاد محرری، میترا گودرزی از بیمارستان حضرت علی اصغر(ع)، لادن پروانه حقیقی از بیمارستان اردیبهشت و وحیده عشرتی از بیمارستان خصوصی پارس و آقای عبدالرسول شتابی از بیمارستان ابن‌سینا، با دریافت لوح تقدیر از اعضای شورای شهر شیراز مورد تقدیر قرار گرفتند.


پایان خبر/