رشد ۹۵ درصدي سوخت رساني به نيروگاه هاي فارس
رشد ۹۵ درصدي سوخت رساني به نيروگاه هاي فارس

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، تکمیل ظرفیت سو خت دوم نيروگاه هاي استان در دستور كار منطقه قرار داشته و تا كنون ۴۵۶ ميليون ليتر نفت گاز تامين وتحويل شده است.

به گزارش پگاه خبر، اسداله طاهری مدیر منطقه از تکمیل ۴۵ درصدی ظرفیت سوخت دوم نیروگاه‌های استان خبرداد وگفت: با تمهیدات انجام شده سوخت رسانی به نیروگاه‌ها بمنظور تکمیل ظرفیت سوخت دوم آنان تا پاپان فصل سرما ادامه خواهد داشت.
اسداله طاهری مدیر منطقه فارس، نیروگاه‌ها را عمده ترین مصرف کننده وتحویل گیرنده سوخت در حوزه صنایع بیان کرد وافزود: از ابتداي سال تا دهه دوم دوم آبان ماه حدود ۴۵۶ میلیون لیتر نفتگاز به چهار نیروگاه فعال کازرون ،جهرم ،حافظ و بی او تی بارگیری وتحویل شده است كه نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود۹۵ درصد رشد را نشان مي دهد .
وی با اشاره به نقش نیروگاه ها در تولید برق بویژه در فصل سرما تصریح کرد، با استفاده سوخت دوم توسط نیروگاه ها بطور میانگین روزانه يك ميليون و ۵۰۰ هزارليتر نفت گاز از استان های بوشهر ، خوزستان و هرمزگان بارگیری و تحویل شده است.
مدیر منطقه فارس با تاکید بر استفاده حداكثري از توان سوخت رساني منطقه براي تامين و ارسال پايدار سوخت به نيروگاه ها ،‌افزایش نظارت های کمی وکیفی موجود بر فرایند تخلیه فرآورده توسط نیروگاه‌ها ،برگزاری جلسات با شرکت گاز استان، انجام بازدید های مشترک با سازمان های ذیربط را ازجمله اقدامات موثر در کاهش تخلفات و تامین به موقع سوخت نیروگاه‌ها استان برشمرد.

انتهای پیام/