خانواده های شهدا تهدیدات دشمن را خنثی کنند
خانواده های شهدا تهدیدات دشمن را خنثی کنند

استاندار فارس گفت: خنثی کردن تهدیدهای دشمن در جامعه یکی از رسالت هایی است که بر گردن خانواده‌های شهدا قرار دارد. به گزارش پگاه خبر به نقل از مهر ، عنایت الله رحیمی چهارشنبه در آئین گرامیداشت همسران شهدا بیان کرد: خانواده‌های شهدا عالی‌ترین گوهری که در اختیار داشتند را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی […]

استاندار فارس گفت: خنثی کردن تهدیدهای دشمن در جامعه یکی از رسالت هایی است که بر گردن خانواده‌های شهدا قرار دارد.

به گزارش پگاه خبر به نقل از مهر ، عنایت الله رحیمی چهارشنبه در آئین گرامیداشت همسران شهدا بیان کرد: خانواده‌های شهدا عالی‌ترین گوهری که در اختیار داشتند را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.

وی اضافه کرد: در راه شکل گیری راه حق، مادران و همسران شهید نقش ویژه ای دارند و توانسته‌اند در راه حقیقت شناسی نقش مؤثری داشته باشند.

استاندار فارس معتقد است: تربیت دینی که توسط مادران به شهدا انتقال یافته بود عاملی برای مردمی بودن شهدا و از متن جامعه بودن شهید است.

استاندار فارس در بخش دیگری از صحبت‌های خود متذکر شد: خنثی کردن تهدیدهای دشمن در جامعه یکی از وظایفی است که بر گردن خانواده‌های شهدا است و این خانواده‌ها توانسته‌اند نقش ویژه ای در این وظیفه اجرا کنند.

وی اظهار داشت: توسل به حضرت فاطمه (س) و زینب (س) از جمله نیات مادران و همسران شهدا بوده و امروز زمان پاسداشت از این دستاورد عظیم است و ما به اثرگذاری کلام و پیام شما ایمان داریم.

در پایان این برنامه کتاب وصیت نامه شهدا رونمایی شد که این کتاب در بردارنده بیش از ١٠٠ وصیت نامه از شهدای فارس است و قرار است وصیت نامه ١۵ هزار شهید فارس در قالب کتاب توسط بنیاد شهید و أمور ایثارگران چاپ شود.