برپایی موکب به مناسبت شهادت رییس جمهور و هیات همراه در اماکن تاریخی و فرهنگی فارس
برپایی موکب به مناسبت شهادت رییس جمهور و هیات همراه در اماکن تاریخی و فرهنگی فارس

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان فارس از برپایی موکب و ایستگاههای صلواتی در اماکن تاریخی و فرهنگی این استان درپی شهادت رئیس جمهور و همراهانش خبر داد.

به گزارش پگاه خبر، محمد ثابت اقلیدی امروز (اول خرداد ماه) ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد، گفت: با توجه به ایام سوگواری شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور و هیأت همراه ،در تمام اماکن تاریخی، فرهنگی و گردشگری تحت پوشش اداره‌ کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان فارس موکب و ایستگاههای صلواتی برپا شده است.
او با اشاره به سیاه‌پوش تمامی اماکن تاریخی و فرهنگی استان افزود:برپایی موکب عزاداری به مناسبت شهادت
، پخش نواهای مذهبی و مرثیه سرایی، ارائه خدمات پذیرایی به شهروندان در موکب ها، اجرا می‌شود.
مدیر کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی فارس ضرورت برپایی موکب ها تا پایان ایام عزاداری و سوگواری تاکید کرد و گفت: تمام این اماکن مزین به پرچم‌های عزا شده‌اند .
ثابت اقلیدی با بیان اینکه آیت الله رییسی شخصیتی والا ،مردمی ومحبوب بودند که تمام زندگی ارزشمند خویش را وقف خدمت به مردم ومحرومین وسرافرازی کشور عزیزمان کردند افزود: آیت الله رییسی در این راه تا پای جان ایستادگی ودر نهایت نیز جان عزیزشان را در راه خدمت به مردم وکشور ودر ماموریتی اداری برای آبادانی ایران اسلامی نثار میهن ومردم شریف ایران اسلامی کردند.

انتهای پیام/