پروژه”داراب۳” به فاز نهایی و مرحله بهره‌برداری رسید
پروژه”داراب۳” به فاز نهایی و مرحله بهره‌برداری رسید

معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای فارس، با اشاره به پایان یافتن فاز نهایی پروژه داراب ۳، آمادگی مجموعه برق این شهرستان از بهره‌برداری پروژه مذکور را اعلام کرد.

به گزارش پگاه خبر، مهدی توکلی معاون طرح و توسعه این شرکت، با اشاره به پایان یافتن فاز نهایی پروژه داراب ۳، آمادگی مجموعه برق شهرستان داراب از بهره‌برداری پروژه مذکور را اعلام کرد و گفت: این پروژه در دو کیلومتری شهرستان داراب و در زمین نیروگاه قدیم این شهر احداث شده است.
وی افرود : در پروژه مذکور از ترانس قدرت با ظرفیت ۴۰ مگاولت آمپر به کار گرفته شده که شامل ۸ فیدر خروجی ۲۰ کیلو ولت است. همچنین جهت تغذیه این پست – از خط ۶۶ کیلوولت به طول ۶.۵ کیلومتر از پست دارابگرد استفاده شده است .
توکلی ادامه داد: درصد بالای بارگیری پست دارابگرد به عنوان مهمترین پست فوق توزیع شهرستان و فول باری ترانسهای T۲ و T۱ و اکثر خطوط خروجی و محدودیت در افزایش ظرفیت ، مشکلات زیادی در پیک سال قبل ایجاد کرد . احداث این پروژه پست و خط با دستور اکید مدیر عامل شرکت برق فارس و تمهیدات و پیگیری‌های مستمر ایشان توسط همکاران طرح و توسعه شرکت برق منطقه ای فارس به صورت جهادی در کمترین زمان ممکن انجام و آماده برقدار شدن گردید.
عباس شهسواری‌پور رئیس اداره برق شهرستان داراب نیز در ادامه اظهار کرد: در جهت اجرای هرچه سریعتر این پروژه، از تمام ظرفیت‌های ادارات شهرستان، به خصوص فرمانداری، اداره راه و ترابری، شرکت نفت منابع طبیعی، پلیس راه و شرکت توزیع برق شهرستان و نماینده داراب استفاده شد.
وی در پایان از زحمات و تلاش ‌های علی صفری مجری طرح خطوط فوق توزیع، غلامعباس رنجبر مجری طرح پست های فوق توزیع شرکت برق منطقه‌ای فارس و حمید قدوسی مسئول پروژه در راستای به ثمر رسیدن این پروژه قدردانی کرد.
لازم به ذکر است که با احداث این پروژه مردم شهرستان داراب از برق مطمئن و پایدار بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/