رقابت نزدیک مرحله دوم وظایف ما را نیز سنگین تر می کند
رقابت نزدیک مرحله دوم وظایف ما را نیز سنگین تر می کند

معاون استاندار فارس گفت : مرحله دوم انتخابات از حساسیت بیشتری برخوردار بوده و رقابت در این مرحله بسیار سنگین است و این رقابت سنگین وظایف ما را نیز سنگین تر می کند.

به گزارش پگاه خبر، اسماعیل قزل سفلی در جلسه مشترک هیات نظارت و هیات اجرایی شهرستان پاسارگاد، افزود: انتخابات سال گذشته (۱۱ اسفند ۱۴۰۲) یکی از حساس ترین انتخابات نظام بود اما می‌توان گفت که حساسیت مرحله دوم انتخابات بیش از مرحله نخست است.
وی ادامه داد: در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ همه تلاش کردند که انتخاباتی همراه با نظم و به شکل قانونمند، سالم، امن و پرشور برگزار شود و این اتفاق هم افتاد.
او اظهار کرد: دشمن از یک سال قبل، هم در بحث اختلال در برگزاری انتخابات و هم در زمینه ناامیدسازی مردم تلاش بسیار کرد و کوشش بسیاری به خرج داد تا انتخابات برگزار نشود اما با اراده همه دست اندرکاران و حضور معنادار مردم در کار خود موفق نشد.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: حضور و مشارکت مردم فارس در انتخابات سال گذشته از حد نصاب میانگین کشوری هم بالاتر بود و از میزان مشارکت در انتخابات دوره گذشته نیز فراتر رفتیم.
قزل سفلی افزود: مرحله دوم انتخابات از حساسیت بیشتری برخوردار بوده و رقابت در این مرحله بسیار سنگین است و این رقابت سنگین وظایف ما را نیز سنگین تر می کند.
وی ادامه داد: همه عوامل اجرایی انتخابات باید با هم هماهنگ باشند و انتخابات طبق برنامه و جدول زمان بندی پیش رود و برگزار شود.

انتهای پیام/