از سند راهبردی «شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع)» رونمایی می شود
از سند راهبردی «شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع)» رونمایی می شود

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) با اشاره به اینکه تاکنون یک سند مدون برای رسیدن به جایگاه واقعی سومین اهل بیت(ع) وجود نداشته است، گفت: از سند راهبردی «شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع)» در روز ششم ذیقعده، رونمایی می شود.

به گزارش خبرنگار پگاه خبر، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری، درنشست با اصحاب رسانه و تشریح برنامه های دهه کرامت بیان داشت: دهه کرامت از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت ماه بصورت سراسری در کشور با میلاد حضرت معصومه (س) آغاز و با میلاد امام رضا (ع) پایان‌می پذیرد.
وی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی برنامه های دهه کرامت بسیار حائز اهمیت است، اظهار داشت: ویژه برنامه های متعددی برای این دهه در نظر گرفته شده است‌که لازم است تمام مسئولین و رسانه ها پای کار باشند تا به تراز سومین حرم اهل بیت (ع) دست پیدا کنند.
تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) تصریح کرد: سند راهبردی «شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع)»  توسط نخبگان و اندیشمندان استان تنظیم شده که شورای راهبری این سند، استاندار فارس، نماینده ولی فقیه در فارس  و تولیت آستان مقدس بوده است.
حجت الاسلام کلانتری با اشاره به تقدیر از خادمان افتخاری حرم‌مطهر ادامه داد: همایش «افتخار خدمت» با حضور بیش از ۲هزارنفر خادمان افتخاری برگزار  و از خادمان برگزیده تجلیل می شود که جمعی از خدام حرم مطهر رضوی و حرم مطهر حضرت معصومه (ع) نیز حضور دارند.
برگزاری چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» با همکاری نمایندگی ولی فقیه در فارس، حرم مطهر و حوزه های علمیه فارس با تمرکز بر علوم اسلامی انسانی یکی دیگر از برنامه هایی بود که تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) به ان اشاره کرد.
وی افزود: همایش بزرگداشت یکصدمین سالگرد ارتحال آیت الله سید عبدالحسین نجفی لاری با همت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و دانشگاه جهرم  به مدت دوروز برگزار خواهد شد که یک روز در جهرم برپا می شود.