نقش مشاوره و روانشناسی در پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی اهمیت دارد
نقش مشاوره و روانشناسی در پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی اهمیت دارد

فرمانده انتظامی استان در پیامی فرا رسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز روانشناس و مشاور را به همه مشاوران، روان شناسان و مددکاران اجتماعی پلیس تبریک گفت.

به گزارش پگاه خبر، در پیام سردار “رهام بخش حبیبی” آمده است:
اهمیت نقش مشاوره و روانشناسی در پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی با وجود آسیب های نوظهور اجتماعی و تنش های محیطی دنیای امروز بر کسی پوشیده نیست.
نقش روانشناسان در کاهش اضطراب، استرس و فشار روانی در دنیای مدرن امروزی بسیار حائز اهمیت بوده و این متخصصان می توانند با شیوه های اصولی و علمی آرامش را جایگزین هیجانات عصبی و تنشی کنند.
روانشناسان و مشاوران عزیز، صبورانه با برخورداری از دانش و تخصص علم روز، نسبت به توانمندسازی و آگاهی بخشی به مراجعان و تسکین آلام روحی روانی آنها کمک می کنند.
اینجانب ضمن ارج نهادن به تلاش‌ها و خدمات ارزنده شما، روز روانشناس و مشاور را به جامعه روانشناسی و همچنین به روانشناسان، مشاوران و مددکاران اجتماعی فرماندهی انتظامی استان تبریک می‌گویم و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج)، آرزوی توفیق روزافزون برای همه کسانی که در این حرفه خدمت می نمایند را دارم.

کشف ادکلن‌های خارجی ۲۰ میلیاردی
جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۲ هزار و ۵۲۲ عدد ادکلن خارجی قاچاق در شهرستان “شیراز” خبر داد.
سردار “یوسف ملک‌زاده”، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران یگان امداد شیراز در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز از دپو ادکلن خارجی در یک انبار مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند ۱۲ هزار و ۵۲۲ عدد انواع ادکلن خارجی قاچاق را کشف کنند.
جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کارشناسان ارزش اقلام مکشوفه را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند، اظهار داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به پلیس امنیت اقتصادی استان معرفی شد.
سردار “ملک‌زاده” از مردم درخواست کرد در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و ارز موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کامیون حامل ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس لارستان
فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در بازرسی از یک دستگاه کامیون خبر داد.
سرهنگ “سیدمحمد یوسفی” اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآوردهای نفتی را کشف کردند.
فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه در این رابطه راننده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را گزارش دهند.

کشف کوئیک به شناسایی باند سرقت منتهی شد
فرمانده انتظامی فسا از کشف سواری کوئیک مسروقه و شناسایی باند سارقین خودرو در آن شهرستان خبر داد.
سرهنگ “فرهاد آراوند”در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی سرقت یک سواری کوییک در یکی از محلات شهرستان فسا، کشف خودرو و شناسایی سارق به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران انتظامی بخش “ششده” با پیگیری فنی موفق شدند مسیر خودرو را در یکی از روستاها شناسایی و در پارکینگ منزل یکی از اهالی محل سواری کوئیک را کشف کنند.
فرمانده انتظامی فسا از باز شدن قطعات و اوراق شدن خودرو در زمان کشف اشاره کرد و گفت: تحقیقات پلیس گویای سرقت باندی خودرو بود که یک نفر در این رابطه دستگیر و ۲ نفر همدست وی نیز شناسایی شده‌اند.
سرهنگ “آراوند” با بیان اینکه یک دستگاه موتورسیکلت تریل با سابقه سرقت از شهرستان شیراز نیز در منزل متهم کشف شد، تصریح کرد: دستگیری سایر متهمان و تحقیقات جهت کشف سرقت‌های احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی قرار دارد.
رئیس پلیس فسا با بیان اینکه خودرو و موتورسیکلت مسروقه جهت تحویل به مالباختگان روانه پارکینگ شد، به شهروندان توصیه کرد: از پارک وسایط نقلیه در مکان‌های خلوت و تاریک یا در یک نقطه به مدت طولانی خودداری نمائید.

کشف خودرو سرقتی در “خرامه”
فرمانده انتظامی شهرستان “خرامه” از کشف پراید سرقتی در نتیجه اجرای طرح مبارزه با سرقت خبر داد.
سرهنگ “زمان اله کریمی”، بیان کرد: ماموران انتظامی این فرماندهی هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک سواری پراید که به صورت بلاصاحب در یکی از محلات پارک بود مشکوک شدند.
وی افزود: ماموران پس از استعلام از مرکز پیام، متوجه شدند که خودرو سابقه سرقت از شهر شیراز دارد.
فرمانده انتظامی “خرامه” با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان ادامه دارد، از شهروندان خواست توصیه‌های پلیسی و اقدامات پیشگیرانه از سرقت را مدنظر قرار داده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
انتهای پیام/