فرصت های برابر برای تبلیغات از شاخصه های سلامت انتخابات است
فرصت های برابر برای تبلیغات از شاخصه های سلامت انتخابات است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شیراز گفت: فرصت های برابر نامزدها برای تبلیغات یکی از شاخصه های مهم سلامت انتخابات به شمار می رود که بخش عمده ای از آن در حوزه تبلیغات محیطی و شهری است.

به گزارش پگاه خبر، ابراهیم کرامت فر در نشست کمیته تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی این شهرستان تصریح کرد: علاوه بر تبلیغات فراگیر در صدا و سیما، رسانه های جمعی و فضای مجازی، استفاده از تابلوهای شهری و فضاهای محیطی نقش بسزایی در تبلیغات انتخاباتی دارد که بسترهای لازم برای این امر فراهم شده است.
این مقام مسئول با بیان اینکه تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان های شیراز و زرقان همزمان با دیگر حوزه های کشور از بامداد ۱۳ اردیبهشت ماه آغاز می شود، اظهار کرد: زمان مجاز تبلیغات این دور از انتخابات تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز فرایند رأی گیری، یعنی برابر با ساعت هشت صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
وی با تاکید بر اینکه با هرگونه تبلیغات غیرقانونی و نامتعارف که خارج از دستورالعمل های ابلاغی باشد برخورد قانونی می شود، ابراز کرد: به منظور تشریح و تبیین دستورالعمل ها، از چهار نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جهت شرکت در یک نشست مشترک در فرمانداری شهرستان شیراز دعوت به عمل آمده است که این نشست به زودی برگزار می شود.
کرامت فر با اشاره به اینکه انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی به منظور انتخاب دو منتخب دیگر روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود، بیان کرد: در دور اول انتخابات، شهرستان شیراز اولین کلان شهری بود که به فرآیند تأیید صحت انتخابات از سوی شورای محترم نگهبان رسید.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شیراز ضمن تقدیر از همکاری و هماهنگی خوب تمامی دستگاه ها و ارگان های ذی مدخل در برگزاری دور اول انتخابات این شهرستان در اسفند ماه ۱۴۰۲، ابراز کرد: امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده این دور از انتخابات نیز به خوبی و با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.

انتهای پیام/