مشورت، اراده و توکل برخداوند در انجام هرکاری تاثیر پذیر است
مشورت، اراده و توکل برخداوند در انجام هرکاری تاثیر پذیر است

استاندار فارس گفت: مشورت، اراده و توکل برخداوند در انجام هرکاری تاثیر پذیر است و این‌ مهم در شورای شهر شیراز بخوبی انجام میشود.

به گزارش پگاه خبر، محمد هادی ایمانیه با حضور در صحن شورای اسلامی شهر بمناسبت روز شوراها و تبریک به اعضای شورا با اشاره به اینکه شما متتخبین مردم در شورا  هستین و وظیفه سنگینی بر عهده دارید بیان داشت: شکر کردن با الحمد گفتن نیست و راضی بودن مردم از شما اعضای شورا نوعی شکر و سپاس است.
نماینده عالی دولت در فارس با اشاره به اینکه مشکل اصلی اینروزهای مردم معیشت است، ابراز داشت:  مشکل فعلی جامعه ما مسایل معیشتی است که حل این مشکل بر دوش همه ارگانهاست.
ایمانیه بیان کرد: شورای ششم و شهرداری شیراز علاوه بر انجام مسئولیتهای خود در مسائل فرهنگی خصوصا بی بندوباری و حجاب که مورد شکایت مردم متدین قرار گرفته است به خوبی ورود کرده و اقدامات خوبی انجام داده است.
استاندار فارس به اختلاف سلیقه ها در همه ارگانها اشاره کرد و گفت: اختلاف سلیقه ها موجب برکت است اگر در ذیل تفکر دولت اسلامی باشد.
وی ادامه داد:  اگر اختلاف سلیقه ای منجر به رشد فکری شود خوب است ولی اگر دجار اختلافات ریشه ای و حاشیه ها شود خداوند راضی نیست.
انتهای پیام/