فرا رسیدن زمان تطبیق شعارها با عملکردها
فرا رسیدن زمان تطبیق شعارها با عملکردها

به گزارش پگاه خبر،  محمد هادی ایمانیه همزمان با ۹ اردیبهشت ماه، روز ملی شوراها پیامی بدین شرح صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

از مبانی اصلی نظام اسلامی، مطالبه گری مردم از مسئولان و تلاش بی شائبه ی مسئولان در کسوت خدمت به ملت است.
استان فارس با بیش از ۲ هزار روستای دارای دهیاری و ۱۲۰ شهر و دارا بودن حدود ۷۷۰۰ عضو شورای اسلامی شهر و روستا، ظرفیت عظیمی از ارتباط تنگاتنگ مردم و حکومت در جهت شنیده شدن بی واسطه ی خواسته های مردم، تلاش برای پیگیری آن تا حصول نتیجه و همراه سازی مردم برای مشارکت مستقیم در بهبود امور محل زندگی آنان دارد.
اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا، معتمد مردم و مشاور امین مسئولانِ دولتی در جهت تامین خواسته های مردمند و کسب توفیق در وظایف محوله ی قانونی آنان در سایه ی تفاهم و همدلی و تلاش خالصانه، می تواند بارقه های امید و افزایش اعتماد عمومی را  در پی داشته باشد.
اکنون، پس از گذشت نیمی از فرصت طلایی ششمین دوره ی شوراهای اسلامی شهر و روستا، زمان آن رسیده که منتخبین مردم در این شوراها، عملکرد شهرداران و دهیاران را بررسی کنند و آن را در سنجه ی شعارهای انتخاباتی خویش و مشکلات مردم مورد ارزیابی قرار دهند تا میزان تطبیقِ تلاشها با انتظارات به حقِ مردمِ عزیزمان نمایان گردد و فرصت برای اصلاح رویه و بهبود شاخص های مورد انتظارِ عموم فراهم باشد.
ضمن تبریک روز شوراها به خواهران و برادران جهادگر و پیگیرم در شوراهای اسلامی شهر و روستا، از خدای متعال مزید توفیقات این عزیزان را در ادامه مسیر خدمت به مردم و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی خواستارم.

محمد هادی ایمانیه