ادارات استان فارس در زمینه برگزاری کنگره شهدای کارمند نهایت همکاری را داشته باشند
ادارات استان فارس در زمینه برگزاری کنگره شهدای کارمند نهایت همکاری را داشته باشند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: ادارات استان فارس باید در زمینه تعیین تعداد و مشخصات شهدای کارمند و همچنین اقدامات مرتبط با کنگره شهدای کارمند نهایت همکاری را داشته باشند.

ه گزارش پگاه خبر، محسن نعمتی در جلسه ستاد برگزاری کنگره شهدای کارمند استان اظهارداشت: ادارات باید ساخت نمادهای شهدای مرتبط با دستگاه خود را پیگیری کنند و زمینه سازی برای برگزاری کنگره شهدا به صورت باشکوه و الهام بخش را دستورکار قرار دهند.
وی با بیان این که فرمانداری ها موظف هستند برنامه ریزی برای برگزاری اجلاسیه های شهدا در سطح شهرستان را با جدیت مدیریت کنند، ادامه داد: تالیف و نگارش کتاب نقش ادارات در دفاع مقدس توسط همه ادارات بسیار مهم است و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری می تواند این موضوع را پیگیری کند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با تاکید بر نقش ویژه استانداری فارس در دوران دفاع مقدس، افزود: استانداری فارس هم در ستاد پشتیبانی جنگ و هم در ستاد بازسازی آبادان و مهران و دیگر مناطق نقش برجسته ای داشته است.
نعمتی به انتخاب شهید عزیز قاضی به عنوان شهید شاخص استان فارس اشاره کرد و گفت: این شهید عزیز از مدیران و کارکنان استانداری فارس بوده اند و سالن جلسات استانداری از سال ها قبل به نام این شهید گرانقدر مزین شده است.

انتهای پیام/