تمرکز بر اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب راهگشا خواهد بود
تمرکز بر اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب راهگشا خواهد بود

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس گفت: تمرکز بر اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در قالب شعار سال راهگشا خواهد بود.

به گزارش پگاه خبر، حامد رستمی در بازدید از روستاهای شهرستان بختگان اظهار داشت: نقش روستا در افزایش تولید و رشد بهره وری بی همتا است و از این ظرفیت ارزنده به منظور ارتقا کیفیت زندگی اهالی شریف روستا و تحقق شعار سال بهره خواهیم برد.
وی افزود: پیش نیاز تحقق شعار سال مشارکت مردم است و با اتکا به همکاری دهیاران می توان گام های بلندی در حوزه درآمدزایی و برنامه ریزی جهت اجرای  طرح تکام «توانمندسازی وکارافرینی مردم پایه» برداشت.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس ظرفیت روستاهای اقلیم فارس را در حوزه گردشگری بی نظیر خواند و اظهار داشت: جامعه خسته از زندگی مدرن به سمت و سوی روستا و سبک زندگی اصیل گرایش بسیاری نشان می دهد و از پتانسیل های حوزه گردشگری می توان در راستای احیای آداب و سنن، تقویت مبانی فرهنگی و بهبود وضعیت اقتصادی روستانشینان بهره برد.
رستمی با بیان این که دولت سیزدهم تمامی تلاش خود را در حوزه محرومیت زدایی و رسیدگی به مناطق کم برخوردار به کار گرفته است، اظهار داشت: در قالب بازدیدهای میدانی به دنبال احصاء مشکلات و چاره اندیشی برای حل آن ها هستیم.
وی افزود: دولت سیزدهم و استاندار مردمی فارس تاکید دوچندانی بر بهسازی روستاها دارند و از تمامی ظرفیت های موجود در این حوزه بهره می گیریم.
در این بازدید مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری و جمعی از معاونین و کارشناسان با دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی، بخشداران و فرماندار شهرستان بختگان دیدار داشته و به بررسی فرصت ها و شناسایی چالش ها پرداختند.

انتهای پیام/