رشد و توسعه صنایع غذایی و فرآورده های گوشتی در استان ضرورت دارد
رشد و توسعه صنایع غذایی و فرآورده های گوشتی در استان ضرورت دارد

در بازدید مدیرکل صمت از یک واحد صنایع غذایی (فرآورده های گوشتی)در منطقه کوهمره سرخی گفت: رشد و توسعه صنایع غذایی و فرآورده های گوشتی در استان ضرورت دارد.

به گزارش پگاه خبر، حمیدرضا ایزدی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت و معاونین به اتفاق رضا رضوی مدیر شعب بانک صنعت و معدن استان در راستای شعار ابلاغی مقام معظم رهبری در “جهش تولید با مشارکت مردم ” همچنین تسهیل ،حمایت و بررسی مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی نیز از خطوط و فرآیند تولید انواع فرآورده های گوشتی و زیرساخت مناسب و روند فرآیند طرح توسعه( تولید ناگت و غذای آماده) کارخانه دمس در منطقه کوهمره سرخی بازدید و ضمن دیدن توانمندیها در جریان روند تولید و دغدغه‌های این مجموعه قرار گرفت و جهت حل و فصل مشکلات تصمیمات لازم را اتخاذ نمود.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس با تأکید بر توسعه صنایع غذایی و زنجیره تولید محصولات و فرآورده های گوشتی در استان، گفت: توسعه زنجیره تولید در صنایع غذایی یکی‌ از راهکارهای موفق در جهش تولید و رشد و توسعه اقتصادی است لذا این راهکار در کاهش هزینه‌ها و افزایش اشتغال‌زایی و صادرات بسیار مؤثر است.
ایزدی بر اهمیت موضوع صنایع غذایی و فرآورده های گوشتی و سلامت مردم تأکید و اظهار کرد: رشد و توسعه صنایع غذایی و فرآورده های گوشتی در استان ضرورت دارد.

انتهای پیام/