۱۱ رشته صنایع‌دستی فارس درراه اکسپو ایران
۱۱ رشته صنایع‌دستی فارس درراه اکسپو ایران

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از نمایش و عرضه ۱۱ رشته صنایع‌دستی شاخص این استان در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های های صادراتی (ایران اکسپو) خبر داد.

به گزارش پگاه خبر،  محمد ثابت اقلیدی امروز ۲۰ فروردین‌ماه در جلسه هماهنگی حضور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور «ایران اکسپو» در سال ۱۴۰۳ گفت: این نمایشگاه ۸ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس با اشاره به اینکه در نمایشگاه مذکور سالنی به متراژ ۱۲۰ مترمربع به نمایش و فروش هنرهای سنتی و صنایع‌دستی استان فارس اختصاص‌یافته است افزود: در این فضای نمایشگاهی رشته‌های صنایع‌دستی شاخص استان مانند گلیم، چرم، خاتم، منبت، زیورآلات سنتی، کاشی هفت‌رنگ، گره چینی، آیینه‌کاری، مقرنس، هنرهای وابسته به معماری و …عرضه می‌شوند که برخی از این هنرها به‌صورت ورک شاپ «تولید زنده محصولات» در معرض دید و فروش قرار می‌گیرند.
ثابت اقلیدی معرفی ظرفیت‌های صادراتی صنایع‌دستی استان در نمایشگاه “ایران اکسپو” را ضروری دانست و تأکید کرد: بی‌تردید “ایران اکسپو” فرصت طلایی برای ارائه توان و دستاوردهای استان فارس به بازدیدکنندگان تجاری خارجی و داخلی است.

انتهای پیام/