شما افسران جبهه آگاهی بخشی هستید
شما افسران جبهه آگاهی بخشی هستید

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس از روابط عمومی ها به عنوان سفیران امید یاد کرد و خواستار مشارکت بیشتر آن ها در حوزه تحقق شعار سال و اطلاع رسانی مطلوب شد.

 به گزارش پگاه خبر، اسماعیل قزل سفلی در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان، برکات ماه مبارک رمضان و شب های قدر را بی همتا دانست و اظهار داشت: در دنیای جنگ نرم رسانه ای بسر می بریم و روابط عمومی ها به عنوان افسران جبهه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، نقش ارزنده ای ایفا می کنند.
او خواستار بهره مندی بیشتر روابط عمومی ها از ظرفیت های رسانه ای استان فارس شد و اظهار داشت: فعالیت در عرصه روابط عمومی مقدس است و در تحقق شعار سال نقش ویژه ای دارند.
معاون استاندار فارس از روابط عمومی ها به عنوان سفیران امید یاد کرد و بیان داشت: امروز برخی از خدمات دولت در حوزه اطلاع رسانی مغفول مانده که باید با خلاقیت و نوآوری به بیان آن ها پرداخت.
وی با اشاره به این موضوع که عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری همواره راهگشا است، خاطرنشان کرد: تحقق شعار سال در پرتو بسیج همت ها، بسیج سرمایه ها و بسیج ابتکارات میسر می شود و رسالت روابط عمومی ها در حوزه بسیج ابتکارات سنگین تر از همیشه است.
قزل سفلی در بخش دیگری از سخنانش افزود: فرهنگ کار و تلاش باید در میان مردم بیش از گذشته تبیین شود و با توانمندسازی جامعه می توان در راستای باروری استعدادها، افزایش بهره وری و بدرقه فقر و محرومیت در جامعه گام برداشت.
به گفته این مقام مسئول، روابط عمومی ها پیشانی خدمت رسانی دستگاه ها به مردم هستند و از آن ها انتظار می رود بستر نیکوکاری را در جامعه تقویت ساخته و حلقه وصلی میان خیران و نیازمندان باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با تاکید بر این موضوع که شان مسئولان همانا خدمت رسانی به مردم است، اظهار داشت: در فرمایشات و عملکرد مقام معظم رهبری همواره توجه ویژه ای به مولفه های جهاد تبیین می شود و از روابط عمومی ها انتظار است تا به مطالبات جامعه توجه بیشتری کنند و بازتاب سخنان مردمی را در رسانه ها منتشر کنند.
قزل سفلی افزود: مسئولیت روابط عمومی ها صرفا روایتگری اخبار نیست؛ بلکه باید کمیت و کیفیت اخبار در رسانه های مختلف مورد سنجش قرار گیرد و از تجارب اهل رسانه در این حوزه استفاده شود تا مقبولیت بیشتری در متن جامعه داشته باشد.
او خاطرنشان کرد: تولید محتوا در بخش های مختلف رسانه ای از مسئولیت های دیگر روابط عمومی ها است که باید مورد توجه قرار گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در ادامه افزود: امروز فقط با رژیم صهیونیستی و آمریکا به عنوان دشمن روبرو نیستیم؛ بلکه فقر و محرومیت هم در برابر ملت ما قرار گرفته و همه وظیفه داریم برای مقابله با این چالش تلاش و مجاهدت کنیم.
قزل سفلی در بخش پایانی سخنانش اظهار داشت: تمامی کارهای بزرگی که در دستگاه های اجرایی صورت می گیرد باید پیوست رسانه ای مطلوبی داشته باشد و همه مدیران موظفند خدمات دستگاه ها را در قالب های هنر و رسانه به مردم ارایه کنند.
وی با بیان این که ماه مبارک رمضان ماه اجتماعی است که در آن توصیه به اطعام و کمک به دیگران وارد شده است، افزود: حسن سلیقه و ابتکار کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس و اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس برای بهره گیری از ظرفیت روابط عمومی دستگاه ها در زمینه ترویج فعالیت های خیراندیشانه، قابل ستایش است و باید با قدرت پیگیری شود.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان بستر جهاد تواصی به حق و خیر است، گفت: روابط عمومی ها باید ارتباط مناسب میان افرادی که علاقه‌مند به کارهای خیر هستند و افرادی که از کارهای خیر بهره مند می‌شوند برقرار کنند؛ حلقه وصل بودن نعمت الهی است که خداوند به روابط عمومی ها ارزیابی فرموده است.

انتهای پیام/