افزایش سفرها در تعطیلات عید سعید فطر به فارس
افزایش سفرها در تعطیلات عید سعید فطر به فارس

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس با اشاره به استمرار فعالیت ستاد خدمات سفر در این استان گفت: خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی تا پایان تعطیلات عید سعید فطر در استان فارس ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود سفرها به استان فارس در تعطیلات عید فطر با افزایش چشمگیری همراه شود.

به گزارش پگاه خبر، محمد ثابت اقلیدی روز یکشنبه‌ ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ افزود: در بازه زمانی ۲۴ اسفند سال قبل تا ۱۸ فروردین‌ماه یک‌میلیون و ۴۷۸ هزار و ۶۱۶ نفر گردشگر از اماکن تاریخی و فرهنگی تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس بازدید کردند.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود شاهد حضور گردشگران در تعطیلات عید فطر در فارس باشیم، گفت: با توجه به اینکه فارس استانی چهارفصل است، هرساله در این ایام سال شاهد حضور بیشتر گردشگری نسبت به سنوات قبل بوده و در تلاش هستیم با همکاری همه دستگاه‌ها شرایط را برای حضور گردشگران مهیا کنیم.
ثابت اقلیدی به آمادگی کامل تمامی تأسیسات و مؤسسات خدمات رسان این استان در تعطیلات عید سعید فطر اشاره کرد و افزود: بازدیدهای نظارتی از تمامی تأسیسات گردشگری نیز در این ایام همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/