امروز جهان به عمق پلیدی رژیم صهیونیستی پی برده است
امروز جهان به عمق پلیدی رژیم صهیونیستی پی برده است

استاندار فارس، با اشاره به اوج گیری جنایت های رژیم صهیونیستی گفت: امروز جهان بیش از هر زمان دیگری به عمق پلیدی این رژیم جعلی پی برده است.

به گزارش پگاه خبر، دکتر محمد هادی ایمانیه، در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز افزود: شاید بتوان گفت که تا قبل از این وحشی گری‌های این رژیم سفاک تعداد محدودتری از مردم دنیا از این میزان پلیدی اطلاع داشتند و شاید خود ما هم تا این میزان نسبت به پلید و جنایتکار بودن این رژیم واقف نبودیم اما حوادث و جنایت های اخیر همه چیز را آشکار کرد.

وی ادامه داد: به جرات می توان گفت که حوادثی که طی ۶ ماه گذشته به ویژه در غزه اتفاق افتاده در طول تاریخ بی سابقه است و شاید بتوان گفت مشابه آن فقط در دوران جنگ‌های صلیبی و چنگیز اتفاق افتاده است.
نماینده عالی دولت در فارس اظهار کرد: این حوادث تکرار تاریخ است اما وقتی این سختی ها به اوج برسد خداوند وعده داده که به دنبال این سختی هایی که مردم تحمل می کنند، روزها و ماههای آتی ایام پایانی عمر رژیم صهیونیستی خواهد بود.
ایمانیه، ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم شیراز در راهپیمایی روز قدس افزود: امروز شاهد حضوری بسیار پرشکوه تر از سال های گذشته هستیم و می بینیم که مردم مصمم تر از سال های قبل به صحنه آمده‌اند که این حضور بیانگر اوج شناخت و معرفت این مردم است که هرزمان که احساس می کنند حضورشان لازم است و می تواند به جریان سازی یک حرکت ضد ظلم جهانی کمک کنند با سلایق مختلف در صحنه حاضر می‌شوند.
وی گفت: حتی برخی مشکلات از جمله مسائل معیشتی هم مانع حضور آنها نمی شود و آنها این مسائل را کنار می گذارند و غیرت مندانه به میدان می آیند و این حضور وظیفه ما مدیران را نیز سنگین تر می کند و ما خود را مدیون این مردم می دانیم و موظفیم به این مردم شریف خدمت کنیم.
انتهای پیام/