حوادث در نیروی انتظامی فارس
حوادث در نیروی انتظامی فارس

به مناسبت سال نو، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد و هیات همراه با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

دیدار نوروزی کارکنان انتظامی “پاسارگاد” با امام جمعه
به مناسبت سال نو، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد و هیات همراه با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.
در این دیدار سرهنگ “رسول ایزدپناه” ضمن تبریک سال نو به حجت الاسلام و المسلمین “محمد امین عزیزی” امام جمعه شهرستان پاسارگاد، از حمایت ها و پشتیبانی های وی از سبز پوشان فراجا قدردانی کرد.

دیدار جانشین انتظامی “استهبان” با عضو وابسته فراجا
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان استهبان با عضو وابسته فراجا “احمد صبویی” دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش پگاه خبر، سرهنگ “مجید بذرافکن” در این دیدار، با اهدا لوح تقدیر، از زحمات و تلاش های این عضو وابسته فراجا در طول خدمت تقدیر و تشکر به عمل آورد.

 

 

کشف گردو قاچاق در”خرمبید”
فرمانده انتظامی خرمبید گفت: در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس، ۳۷۰ کیلو گرم مغز گردو قاچاق در این شهرستان کشف شد.
سرهنگ “علی‌اکبر کریمی”، اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید “جنتی‌فر” شهرستان خرمبید، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی با بیان اینکه در بازرسی از قسمت بار این اتوبوس، ۳۷۰ کیلوگرم مغز گردو قاچاق و خارجی کشف شد، افزود: کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.
فرمانده انتظامی شهرستان خرمبید تصریح کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و پرونده قضایی تشکیل شد.

دستگیری سارق تحت تعقیب در “کوه چنار”
با تلاش مأموران انتظامی شهرستان کوه چنار، سارق سابقه دار و تحت تعقیب شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار، اظهار داشت: در پی وقوع انواع سرقت از جمله منزل، مغازه و اماکن خصوصی در سطح شهرستان کوه چنار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ “حسینعلی شیروانی” ادامه داد: با تلاش های شبانه روزی و تحقیقات گسترده، در نهایت یک سارق سابقه دار شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.
وی افزود: در این خصوص پرونده تشکیل و سارق جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

توقیف پژو حامل کالای قاچاق در “کازرون”
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از توقیف یک خودرو پژو ۴۰۵ حامل مقادیر زیادی کالای قاچاق به ارزش ۹ میلیارد ریال خبر داد.
سرهنگ “اسماعیل زراعتیان”، اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی “کنارتخته” شهرستان کازرون در راستای مقابله با ورود کالای قاچاق، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک خودرو پژو۴۰۵ مشکوک شده و دستور توقف دادند.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۳ هزار و ۹۹۰ قلم انواع لوازم آرایشی بهداشتی و ۸۷۰ عدد انواع عطر و ادکلن قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون ارزش تقریبی این محموله قاچاق را بنا بر نظر کارشناسان، ۹ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق و کشف خودرو سرقتی در “فیروزآباد”
جانشین فرمانده انتظامی فیروزآباد از کشف یک دستگاه خودرو پراید مسروقه و دستگیری سارق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ “محسن دیداری”، اظهار داشت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو سواری پراید مسروقه در محورهای مواصلاتی شهرستان فیروزآباد، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه ماموران با اجرای تور ایست و بازرسی و اجرای طرح مهار موفق به شناسایی و توقیف خودروی مورد نظر در محور” قیر- فیروزآباد” شدند، افزود: پس از بررسی و اخذ استعلامات لازم، مشخص شد خودرو مورد نظر مسروقه بوده که بلافاصله ماموران سارق را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد با اشاره به اینکه سارق پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد ، به شهروندان توصیه کرد: مراقبت‌های لازم در خصوص پیشگیری از سرقت را به عمل آورده و ضمن تجهیز خودرو خود به وسایل و تجهیزات ایمنی و ضد سرقت، هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/