زبان رسا و هنرمندانه پیشرفت های ملت ایران باشیم
زبان رسا و هنرمندانه پیشرفت های ملت ایران باشیم

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس در ضیافت افطاری اصحاب رسانه از ضرورت بیان پیشرفت های ملت ایران با زبان رسا و هنرمندانه گفت و خواستار استمرار وحدت و همدلی در حفظ منافع ملی شد.

به گزارش پگاه خبر، عباس فرج‌زاده مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس در ضیافت افطاری اصحاب رسانه با استاندار فارس که با حضور جمعی از خبرنگاران، عکاسان، مدیران مسئول روزنامه ها، خبرنگاران صدا و سیما و خانواده های آنان برگزار شد ابراز داشت: تبلیغات رسا و هنرمندانه پیشرفت های ملت ایران، مهمترین ماموریت مجموعه های رسانه ای در سال جدید است که در دیدار نوروزی رهبر حکیم انقلاب اسلامی بیان و ابلاغ گردید تا نقشه راه سال جدید، تبیین گردد.
وی افزود: دشمنان به دنبال انکار پیشرفت های نظام، انقلاب و ملت و دولت هستند و تمام ابزارهای رسانه ای خود را به کار گرفته اند تا با بزرگ نمایی نقاط ضعف، مانع دیدن نقاط قوت و پیشرفت های ایران اسلامی شوند که وظیفه ما بیان زیبا، هنرمندانه و رسای پیشرفت های نظام است که این پیشرفت ها، افتخار و پیشرفت ملت ایران است.
 فرج زاده با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اهالی فرهنگ و شاعران در خصوص رسانه بودن شعر و استفاده از قالب های مختلف در جنگ رسانه ای افزود: انواع قالب‌های هنری، به خصوص شعر، برای استان فرهنگی فارس یک فرصت است و لازم است از آن در عرصه های خبری و تزریق امید در جامعه با بیان دستاوردها و تشریح حل مشکلات مزمن شده بهره برد.
در این ضیافت افطاری که با حضور و اجرای دکتر قیصری شاعر و طنزپرداز استان فارس برگزار شد، تعدادی از خبرنگاران به بیان خاطرات خبری خود پرداختند‌.
در این نشست از خدمات دکتر پهلوانیان مدیر کل صداوسیمای مرکز فارس، علی دیانتی معاون سیمای مرکز فارس و غلامرضا عسکری معاون خبر صدا و سیمای مرکز فارس به دلیل اطلاع رسانی مؤثر و هنرمندانه در سال ۱۴۰۲ به ویژه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و همچنین از تلاش های نیکنام خشنودی خبرنگار پیشکسوت خبرگزاری ایرنا که پس از ۳۱ سال به کسوت بازنشستگی نائل آمدند، تقدیر شد.
انتهای پیام/