کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود است/ شهروندان و مسافران نوروزی از تجمع در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند
کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود است/ شهروندان و مسافران نوروزی از تجمع در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند

معاون شهردار و جانشین ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز گفت: کنارگذرهای رودخانه خشک به دلیل بارندگی و افزایش حجم سیلاب بمنظور حفظ ایمنی شهروندان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

به گزارش پگاه خبر، روح‌الله خوشبخت در راستای بارش رحمت الهی که از روز گذشته آغازشده است، اظهار کرد: نیروهای شهرداری شیراز در آماده‌باش کامل به سر برده و آماده خدمات‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی هستند.

وی با اشاره به وضعیت جغرافیایی رودخانه خشک و نقاط عمیق و سطحی آن گفت: نقاط حادثه‌خیز در حال رصد بوده و کنارگذرهای رودخانه نیز تحت کنترل و مسدود هستند.معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با تصریح بر انسداد کنارگذرها به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان افزود: شهروندان هرگونه مشکلی را به سامانه‌های مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ و ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع داده تا ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز در کمترین زمان ممکن برای رفع آن مشکل اقدام کنند.

خوشبخت با توجه به اعلام اخیر سامانه هواشناسی فارس مبنی بر میزان ۷۳٫۱ و ۵۸٫۳ میلی‌متر بارش اخیر در ایستگاه‌های شیراز و شهرک گلستان آمادگی شهرداری این کلان‌شهر را برای ارائه خدمات به شهروندان اعلام و اظهار کرد: شهروندان باید دستورالعمل‌های ستاد مدیریت بحران را جدی گرفته و تا بازگشت شرایط جوی پایدار به هشدار‌ها توجه و با مسئولان همکاری کنند.

وی بیان کرد: معاونان خدمات شهری مناطق یازده‌گانه، ناظران و نیروهای سازمان مدیریت پسماند در مناطق یازده‌گانه شهرداری شیراز با همراهی امکانات و تجهیزات شهرداری شامل انواع ماشین‌آلات امدادی، خودروهای سبک و سنگین، پمپ‌ها، مکنده‌ها و ژنراتورها کاملاً بازبینی‌شده و در نقاط مختلف شهر تقسیم‌شده‌اند.

معاون شهردار و جانشین ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز با اشاره به تلاش شبانه‌روزی مجموعه ستاد خدمات سفر شهرداری این کلان‌شهر برای ایمنی مسافران نوروزی، تصریح کرد: بی‌تردید همکاری مسافران برای اسکان در محل‌های مجاز امکان ایجاد ایمنی هر چه بیشتر را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/