حضور مدیریت شهری در ستاد عالی نظارت بر خدمات سفر نوروزی شورای اسلامی شهر شیراز
حضور مدیریت شهری در ستاد عالی نظارت بر خدمات سفر نوروزی شورای اسلامی شهر شیراز

مدیریت شهری در ستاد عالی نظارت بر خدمات سفر نوروزی شورای اسلامی شهر شیراز در باغ جهان‌نما حضور و طی آن روند خدمات نوروزی در عرصه‌های خدمات شهری و فرهنگی را موردبررسی قرار داد.

به گزارش پگاه خبر، مدیریت شهری در ستاد عالی نظارت بر خدمات سفر نوروزی شورای اسلامی شهر شیراز در باغ جهان‌نما حضور و طی آن روند خدمات نوروزی در عرصه‌های خدمات شهری و فرهنگی را موردبررسی قرار داد.

شهردار کلان شهر شیراز در این جلسه که مسعود زارعی، محمود صفایی و علیرضا اسکندری اعضای شورای اسلامی شهر، معاونین و مدیران شهرداری و جمعی نمایندگان از مجموعه معاونت امور گردشگری و زیارتی استانداری و سازمان میراث فرهنگی نیز حضور داشتند، از مجموع اقداماتی که در ستاد خدمات سفر شهرداری شیراز انجام می‌شود، ابراز رضایت کرد و بر خدمات‌دهی بهینه تاکید کرد.

اسدی با تأکید بر خدمت رسانی به موقع و مطلوب به مسافران نوروزی به بازدید از ستاد خدمات سفر در ورودی‌های مختلف اشاره و اظهار کرد: برنامه‌ریزی وسیعی برای ارائه خدمات مطلوب و مناسب از مسافران نوروزی در این کلا‌نشهر انجام شده تا با ارتقای خدمات رسانی، مسافران نوروزی و زائران سومین حرم اهل بیت‌(ع) در آرامش باشند.

مسعود زارعی رئیس ستاد عالی نظارت شورای اسلامی شهر بر خدمات سفر شهرداری شیراز با بیان اینکه در این دوره شاهد برآیند همکاری و همدلی مدیریت شهرداری در ستاد خدمات سفر که منجر به رضایتمندی میهمانان و شهروندان شهر شیراز بوده، هستیم، بر نظارت مستمر به منظور خدمات بهتر تاکید کرد.

در این بازدید روح‌الله خوشبخت معاون محیط زیست و خدمات شهرداری و محمدعلی چوبینی معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز نیز گزارشی از ستاد خدمات سفر شهرداری شیراز بیان کردند.

انتهای پیام/