افتتاح بیش از ۳۵۰ کیلومتر راه در استان فارس تردد مسافران نوروزی را ایمن‌تر می‌کند
افتتاح بیش از ۳۵۰ کیلومتر راه در استان فارس تردد مسافران نوروزی را ایمن‌تر می‌کند

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی فارس گفت: افتتاح بیش از ۳۵۰ کیلومتر راه که مهمترین آن ابر آزادراه شیراز اصفهان به طول ۲۱۰ کیلومتر تردد مسافران نوروزی را ایمن‌تر می‌سازد.

به گزارش پگاه خبر، محمودرضا طالبان رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی و مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: به دلیل جاذبه‌های گردشگری استان فارس و شیراز سومین حرم اهل بیت همه ساله در ایام نوروز شاهد تردد بسیار بالایی در محورهای مواصلاتی استان فارس هستیم.
وی اضافه کرد: تمام ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان فارس با تلاش و همفکری و همدلی در کنار دیگر دستگاه‌های خدمات رسان برای ارائه خدمات بهتر و ایمن‌تر سفرهای نوروزی هستند.

طالبان خاطرنشان ساخت: هر اقدامی در جهت رضایتمندی مردم و مسافران و کاهش تلفات و تصادفات باید انجام پذیرد.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان فارس اضافه کرد: با توجه به افتتاح ابر پروژه آزادراه شیراز اصفهان و بخشی از بزرگراه جهرم لار و محور فراش بند کازرون و دیگر راه‌های اصلی و فرعی در سال ۱۴۰۲ در محورهای مواصلاتی استان فارس امیدواریم شرایط تردد مسافر تسهیل پیدا کند و شاهد کاهش تلفات تصادفات در طول محورهای استان باشیم.

وی افزود: مجموعه وزارت راه و شهرسازی با همدلی و هماهنگی و با تمام تلاش خود به صورت شبانه روز در کنار مردم هستند تا بتوانند نوروز خوبی را برای مردم رقم بزنند و نهایتاً همه یک هدف داریم و آن خدمت به مردم است.

انتهای پیام/